Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wanneer ben je een "slet"? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1701016)

Hydrodynamikaas 28-06-2008 01:39

Wanneer ben je een "slet"?

-Is dat als je je hele vriendenkring al hebt afgewerkt en eager bent voor meer?
-Is dat na een bepaald aantal bedpartners?
-Is dat als je 'uitdagend gekleed' de stad ingaat?

Volgens mij zijn de meningen hierover nogal verdeeld? :cool:

eatdrumseatcym_ 28-06-2008 02:44

Als meisje ben je al heel gauw een slet. Net alleen onder jongens maar onder meisjes ook. Heel vreemd, en vraag me nogsteeds af waarom dat is.
En ook hoe het komt dat het zo in het standaard gevoel van jongens zit meisjes al heel gauw te typeren als 'slet'. 'k bedoel als het in alle jongens zit, wat schuilt er dan achter, opvoeding, tv, iets natuurlijks?

spawn again 28-06-2008 03:13

Alle vrouwen zijn hoeren.

Discussie is niet nodig.

Slotje.

Freyja 28-06-2008 10:24

Ik vind niemand een slet geloof ik, ik gebruik het alleen als scheldwoord :o

I C U 28-06-2008 10:27

Niet eens een poll? Jeetje.

Maarrem, wanneer je je laat betalen, dan ben je een slet.

Verder is het een scheldwoord wat prima te gebruiken is tegen stomme mensen.

Freyja 28-06-2008 10:29

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 27800078)

Maarrem, wanneer je je laat betalen, dan ben je een slet.

Verder is het een scheldwoord wat prima te gebruiken is tegen stomme mensen.

Nee, dan ben je een hoer. Een slet krijgt geen geld.

I C U 28-06-2008 10:29

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27800085)

Oh oké.

Dan is een slet iemand die het niet doet voor geld, maar wel met iedereen die er om vraagt. Beter?

Freyja 28-06-2008 10:36

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 27800087)
Oh oké.

Dan is een slet iemand die het niet doet voor geld, maar wel met iedereen die erom vraagt. Beter?

Met zo'n definitie zat ik ook, maar goed...

JustADreamer 28-06-2008 12:56

Iemand die seks heeft met anderen om de aandacht die ze erdoor krijgt. Niet seks omdat ze die persoon leuk vind, maar de aandacht die die persoon haar geeft leuk vind. I guess...

eatdrumseatcym_ 28-06-2008 13:31

Kunnen vrouwen rondsletten en seks hebben met zomaar iemand enkelt om de aandacht?

Jazzcrime 28-06-2008 14:34

Citaat:

eatdrumseatcym_ schreef: (Bericht 27800610)
Kunnen vrouwen rondsletten en seks hebben met zomaar iemand enkelt om de aandacht?

ja, bovendien heeft de tegenpartij daar ook geen problemen mee vaak.

Surprise 28-06-2008 14:50

als je een hele vriendengroep gaat afwerken ben je echt een slet, he TESSA!

Dr0_ol 28-06-2008 15:44

Je bent imo een slet wanneer je je lichaam (zij het met uitdagende kleding/foto's/seks) gebruikt om dingen (voor elkaar) te krijgen (zoals aandacht/een hoog cijfer) die je op minder goedkope manieren ook kan verwerven maar iets meer moeite voor moet doen. Of slimmer voor moet zijn.

De ene slet is dus lui, de ander gewoon dom. Luie (manipulatieve) sletten doen mn knokkels trouwens meer jeuken dan de domme, die weten niet beter.

gurl19 28-06-2008 16:20

Ik ben het eens met ICU maar ik noem iemand ook wel eens slet om de kleding. Veel bloot vind ik gewoon sletterig.

De Veroorzaker 28-06-2008 18:03

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27800085)

En als je het voor een bigmac doet?

Pluis 28-06-2008 18:51

Citaat:

De Veroorzaker schreef: (Bericht 27801662)
En als je het voor een bigmac doet?

dan ben je een breezersletje ;)

(of in dit geval dan een bigmacsletje, maar dat klinkt lang niet zo leuk... misschien mac slet? :P)

Mobius 28-06-2008 19:16

Een slet is een vaatdoek op z'n plat Brabants. Dus wanneer je GHB in je drankje hebt gehad en daardoor zo slap als een vaatdoek word, ben je een slet.

Mephisto 28-06-2008 22:36

Citaat:

Dr0_ol schreef: (Bericht 27801106)
Je bent imo een slet wanneer je je lichaam (zij het met uitdagende kleding/foto's/seks) gebruikt om dingen (voor elkaar) te krijgen (zoals aandacht/een hoog cijfer) die je op minder goedkope manieren ook kan verwerven maar iets meer moeite voor moet doen. Of slimmer voor moet zijn.

De ene slet is dus lui, de ander gewoon dom. Luie (manipulatieve) sletten doen mn knokkels trouwens meer jeuken dan de domme, die weten niet beter.

qft

Freyja 28-06-2008 22:58

Citaat:

Mh, ik heb met mijn vrouwelijke charmes ook wel es dingen voor elkaar gekregen (trouwens meestal niet expres), gratis spulletjes bij de fietsenmaker of drankjes, etc, maar vind niet dat me dat nou meteen een slet maakt. Ken trouwens ook genoeg charmante jongens die hetzelfde doen bij meiden/vrouwen, wat zijn die dan? :D

Edit: Ow dat was niet met uitdagende kleding of foto's of seks, hooguit met mijn 'natuurlijke' geflirt :p

Dr0_ol 29-06-2008 14:47

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27803252)
Mh, ik heb met mijn vrouwelijke charmes ook wel es dingen voor elkaar gekregen (trouwens meestal niet expres), gratis spulletjes bij de fietsenmaker of drankjes, etc, maar vind niet dat me dat nou meteen een slet maakt. Ken trouwens ook genoeg charmante jongens die hetzelfde doen bij meiden/vrouwen, wat zijn die dan? :D

Edit: Ow dat was niet met uitdagende kleding of foto's of seks, hooguit met mijn 'natuurlijke' geflirt :p

Ik ben misschien een wat conservatieve strakke plank maar ik vind drankjes fixen met geflirt ook sletterig gedrag, erg cheap. En jongens die dat doen vind ik net zo suf.

Arenda 29-06-2008 14:56

Citaat:

Dr0_ol schreef: (Bericht 27805050)
Ik ben misschien een wat conservatieve strakke plank maar ik vind drankjes fixen met geflirt ook sletterig gedrag, erg cheap. En jongens die dat doen vind ik net zo suf.

(y)

De Veroorzaker 29-06-2008 15:00

Citaat:

:bloos: maar het is zo leuk

Changshan 29-06-2008 17:35

Sletterig gedrag zit tussen de oren; als jíj slaafs aan jezelf bent geworden, zodanig dat je alleen nog maar je lusten kunt najagen zonder dat je je kunt inhouden, dan ben je een slet. Als je er bewust voor kiest meerdere dudes/dudettes in een week te nemen (zo je die keus hebt), kan dat volgens mij prima zonder een slet te zijn.

Ik zet 'slet' dus op één lijn met psychische problemen.

Nona 29-06-2008 18:52

OT: wat iemand nu precies een slet maakt laat ik in het midden. Wel valt me op dat meisjes die ik als slet zou bestempelen vaak nogal onzeker zijn en bevestiging moeten zoeken in de woorden, aandacht en daden van anderen, zoals inderdaad seks.

deoxyribose 29-06-2008 19:14

Ik heb een hekel aan het woord, omdat een vrouw die met veel mannen naar bed gaat als een negatief gegeven wordt gezien(en dusdanig wordt bestempeld), terwijl het omgekeerde totaal niet voor mannen geld. Verder gebruik ik het woord in een meer liefkozende context :p

Freyja 29-06-2008 19:59

Citaat:

Mwoa, dat vind ik niet, maar dat komt omdat ik het er niet om doe, het is een gevolg, geen doel ;) Maar al deed ik het er wel om, dan nog is dat toch het probleem van zo'n kerel als ie er op in gaat?

Mobius 29-06-2008 20:14

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 27805457)
Ik vind slet sowieso een bemoeizuchtige en kinderachtige term.

Juist.

Dr0_ol 29-06-2008 21:05

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27805838)
Mwoa, dat vind ik niet, maar dat komt omdat ik het er niet om doe, het is een gevolg, geen doel ;) Maar al deed ik het er wel om, dan nog is dat toch het probleem van zo'n kerel als ie er op in gaat?

Misschien ben je een onbewuste slet :cool: of onbewust een slet. Je kan het altijd weigeren though. Ken genoeg meiden die een hele avonden zijn lastig gevallen door jongens omdat ze hun drankje accepteerde.
Tuurlijk, daar moet zo'n knakker zelf voor kiezen.

zopje 29-06-2008 21:20

Ik vraag me trouwens af in hoe verre het waar is dat jongens zoveel positiever worden behandeld als ze veel rondneuken. Ik denk dat daar bij de gemiddelde weldenkende mens helemaal niet zoveel verschil tussen zit. Maar door dat continue te roepen houd je het wel in stand.

Ik noem eigenlijk nooit mensen een slet. Alleen soms als koosnaampje bij mn vriendinnen, maar dat is natuurlijk gekscherend bedoeld.

Freyja 29-06-2008 22:15

Citaat:

Dr0_ol schreef: (Bericht 27806276)
Misschien ben je een onbewuste slet :cool: of onbewust een slet. Je kan het altijd weigeren though. Ken genoeg meiden die een hele avonden zijn lastig gevallen door jongens omdat ze hun drankje accepteerde.
Tuurlijk, daar moet zo'n knakker zelf voor kiezen.

:d Dan wel heel onbewust, want ik benader vrouwen op diezelfde manier. Enne, drankje accepteren is dan weer een heel ander verhaal, natuurlijk, hoe vaak mannen je wel geen drankjes aanbieden zonder dat je met ze flirt? :confused:

Maar goed, ik ben het nog steeds niet met je eens :p Ik vind gebruik maken van je charmes wat anders dan rondsletten. Dat laatste houdt voor mij in dat je seksueel getinte toespelingen maakt om iets gedaan te krijgen. Flirterig gedrag zit 'm volgens mij meer in (glim)lachen en geinen. Maar goed, dat zal allicht per persoon verschillen.

Dr0_ol 29-06-2008 22:21

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27806915)
:d Dan wel heel onbewust, want ik benader vrouwen op diezelfde manier. Enne, drankje accepteren is dan weer een heel ander verhaal, natuurlijk, hoe vaak mannen je wel geen drankjes aanbieden zonder dat je met ze flirt? :confused:

Maar goed, ik ben het nog steeds niet met je eens :p Ik vind gebruik maken van je charmes wat anders dan rondsletten. Dat laatste houdt voor mij in dat je seksueel getinte toespelingen maakt om iets gedaan te krijgen. Flirterig gedrag zit 'm volgens mij meer in (glim)lachen en geinen. Maar goed, dat zal allicht per persoon verschillen.

Ja maar het accepteren maakt het verschil ook weer als je het onbewust doet he.

Ja dat hangt allemaal weer van je perceptie af. Want waar ligt de lijn tussen seksueel getinte toespelingen en geflirt?
Het ene moment is tegen een kruis aanschuren gewoon "lekker dansen" en de keer erop kan je voor geen meter hints lezen en had je moeten weten dat een bepaalde madam al het zaad uit je wilde zuigen zodra ze je even knipogend toelachte.

Daarom ligt het mij ook meer in de intenties van de eventuele slet zelf.

Freyja 29-06-2008 22:31

Citaat:

Dr0_ol schreef: (Bericht 27806984)
Ja maar het accepteren maakt het verschil ook weer als je het onbewust doet he.

Ja dat hangt allemaal weer van je perceptie af. Want waar ligt de lijn tussen seksueel getinte toespelingen en geflirt?
Het ene moment is tegen een kruis aanschuren gewoon "lekker dansen" en de keer erop kan je voor geen meter hints lezen en had je moeten weten dat een bepaalde madam al het zaad uit je wilde zuigen zodra ze je even knipogend toelachte.

Daarom ligt het mij ook meer in de intenties van de eventuele slet zelf.

Heu tegen een kruis aanschuren vind ik per definitie niet lekker dansen, zelfs niet met m'n vriendje :D Dat heb ik ook nooit begrepen. Maar ja, ik ben het met je eens dat het van de intenties afhangt. Oh hee, consensus! :p

Get Psycho 30-06-2008 08:46

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 27800470)
Iemand die seks heeft met anderen om de aandacht die ze erdoor krijgt. Niet seks omdat ze die persoon leuk vind, maar de aandacht die die persoon haar geeft leuk vind. I guess...

dit.

Citaat:

Dro_ol schreef:

en dat.

Reverend 30-06-2008 17:28

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27805913)
Juist.

Waarom is mijn reactie verwijderd? Het was geheel ontopic en het sloeg de spijker nog op de kop ook.

Daarnaast staat mijn quote er ook nog. Goed modereerwerk weer!

Maargoed, ik blijf erbij dat het er bar weinig toe doet. Sowieso neem ik mensen niet serieus die na hun 16e zich nog druk maken over een dergelijke bestempeling.

Mobius 30-06-2008 17:32

Het was Kruimel.

Changshan 01-07-2008 01:44

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 27811284)
Waarom is mijn reactie verwijderd? Het was geheel ontopic en het sloeg de spijker nog op de kop ook.

Daarnaast staat mijn quote er ook nog. Goed modereerwerk weer!

Maargoed, ik blijf erbij dat het er bar weinig toe doet. Sowieso neem ik mensen niet serieus die na hun 16e zich nog druk maken over een dergelijke bestempeling.

Kennelijk onterecht als aanvallend beschouwd? (Op wie?) Ik vond jouw post ook één van de beste, het woord wordt inderdaad bijna altijd op een bemoeizuchtige en kinderachtige manier gebruikt.

Nona 01-07-2008 11:27

Nee Mobius, dat was ik niet. Kunnen we nu weer ontopic? Er staan voldoende reacties waar je een discussie uit kunt voortbrengen.

*oma* 01-07-2008 13:46

Ik gebruik slet als een liefkozende naam :).

Mobius 01-07-2008 17:03

Citaat:

*oma* schreef: (Bericht 27816352)
Ik gebruik slet als een liefkozende naam :).

Juist, dat daar nog niemand over begonnen was. Ik roep het ook, tijdens de seks, terwijl ik haar met vlakke hand op haar billen sla. (Y)

GeenIdeeWaarom 01-07-2008 18:48

Lees mijn topic over mijn asociale vriendin!
Zij is dus echt een sl*t!
Ja spijt me zeer maar als je een jonge een keer met uitgaan ziet en dan op msn paar keer spreekt.
Om vervolgens met hem af te spreken en hem dan te p*jpen!
En dan nog zeggen: Ja het gebeurde gwoon, nou dan ben je echt een fucking slet!
Nogmaals sorry voor mijn grove taalgebruik XD Vind slet niet zo netjes

VeGs 01-07-2008 19:32

Citaat:

GeenIdeeWaarom schreef: (Bericht 27817911)
Ja spijt me zeer maar als je een jonge een keer met uitgaan ziet en dan op msn paar keer spreekt.

Jaloers? :)

Hydrodynamikaas 01-07-2008 22:38

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 27800078)

:D
Ik vond het bij deze niet nodig..

OT: Ik gebruik het woord vrijwel nooit serieus. Sowieso zijn mijn opvattingen over seks heel vrij, dus moet je bij mij wel heel ver gaan voor je in die categorie valt.. En zelfs dan is het een m/v ding, ik vind het onzin dat het alleen voor vrouwens zou gelden...

Thijsjuh-ijsjuh 01-07-2008 23:45

Citaat:

GeenIdeeWaarom schreef: (Bericht 27817911)

is dat al erg?

arPos 02-07-2008 07:05

als je een relatie hebt en ondanks dat gegeven je buiten de deur gaat eten

Volk 02-07-2008 18:54

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 27805559)
OT: wat iemand nu precies een slet maakt laat ik in het midden. Wel valt me op dat meisjes die ik als slet zou bestempelen vaak nogal onzeker zijn en bevestiging moeten zoeken in de woorden, aandacht en daden van anderen, zoals inderdaad seks.

Dit. Sletjes zijn meestal zo aandachtsgeil. Het gaat niet om de seks, het gaat niet om de persoon het gaat om aandacht. Dat is in ieder geval hoe ik het zie.

@GeenIdeeWaarom; Vind jij dat als iemand een keer iemand pijpt dat die dan meteen een slet is?

Reverend 02-07-2008 19:22

Ik denk dat hij het vooral niet op prijs stelt als zijn chick andermans plassers likt.

Triloxigen 02-07-2008 23:21

Met grote regelmaat seks met iemand zonder emotionele band.

eatdrumseatcym_ 03-07-2008 03:50

Emotionele band, jeezus. Als je zo geil klaarkomt als vrouw dat je het eruit spuit. Dat valt niet onder emoties? Als je een vreemde lekkere gozer kust en wordt getreeld dan voel je niks? Rare wezens vrouwen, zoals jullie onderscheidt maken. Erg vaag. Weet ook niet meer wat ik wel of niet moet geloven.

'I'he Prophet 03-07-2008 15:13

Citaat:

Dat vind ik dan weer hoeren.

Ik vind dat je een slet bent als je seks e.d. ziet als gewoon iets leuks, wat je niet per sé met een speciaal iemand hoeft te delen, maar gewoon met mensen waarvan jij denkt "hey, daar kan ik wel wat leuks mee". Ik vind het dan ook geen negatieve lading hebben.

Triloxigen 03-07-2008 18:38

Citaat:

eatdrumseatcym_ schreef: (Bericht 27826603)
Emotionele band, jeezus. Als je zo geil klaarkomt als vrouw dat je het eruit spuit. Dat valt niet onder emoties?

Als je lust en emoties niet meer van elkaar kunt scheiden is het wel heel erg met je gesteld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.