![]() |
De Sterrewachter
DE STERREWACHTER
Vuurspetspat uit stuwraket Volgden uit oude atmosfeer Stierven onder zon o maan Terwijl mijn handen lekten Op de wereldmeren en jou Ergens kilometers onder ik In een baan rond nietigheid Opgesloten in de gedachten Opgesloten in het vuurwerk Van de ondergaande sterren Purend naar het nachtlampje Dat jij liet branden als baken Wanneer we elkaar weerzien Zal de meeuw ons meenemen In woorden van H. Van Veen Zelden zo graag iets geschreven als dit... Groetjes, Dreampoet |
Ik herken hier weinig in eigenlijk, vind het niet echt mooi...
|
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
......*mooi*......*heel mooi*....
xxx mij |
Moet het niet Sterrenwachter ipv Sterrewachter zijn?
Voor de rest...je begint echt je eigen stijl hier te creeeren, da's een must voor dichters als jij, denk ik. Ik vind het mooi, ik kan me voorstellen dat niet-doorgewinterde dichters vraagtekens zetten. Maar als jij al alleen met dat 1e woord aankomt ben ik al verkocht. De koning van de metaforen, de prins van de stijlfiguren en de dichter van poezie, dat ben jij. Ruuth. |
Citaat:
spreekt mij weer aan dit soms wat onsamenhangend........ maar zeker goed gedaan |
Er scheelt toch nog iets aan... dat waar Ratsja had over had. Het hangt inderdaad te weinig aan elkaar. Dat is wat ik nog wil bijschaven aan dit alles. Voor de rest zijn er voor mij maar een aantal dingen van belang:
Sterrewachter is inderdaad sterrenwachter (alhoewel, ik wacht eigenlijk maar op één ster, dus moet die 'n' daar niet echt staan); en dat andere: ik amuseer me rot en hopelijk jullie af en toe ook een beetje http://forum.scholieren.com/smile.gif! Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
verder heb je volledig gelijk wat je commentaar betreft. Dreampoet - you're a dream of a poet. |
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
Zouden dat misschien zelfs de besten zijn? |
ja, Dreampoet, als ik zeg de Oneindiger bedoel ik in dit geval jou.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |