![]() |
Jochem Myjer
Hej allemaal? Zeg is; wat vinden jullie van Jochem Myjer? (y) of (n)?
|
Niet bijzonder, wel een paar goede grappen, maar er zijn leukere cabaretiers.
|
Ik vind hem een beetje te druk en zijn grappen vaak flauw.
|
Ik vind hem leuk, maar ook vermoeiend.
En ik vrees dat hij aan zijn eigen succes ten onder zal gaan. Hij zit op een heel hoog niveau momenteel qua populariteit en dat kun je vaak maar slecht evenaren in een volgend programma. Dus dan krijg je vervolgens veel gezeur over dat hij voorheen toch beter was. Bij Najib Amhali in feite hetzelfde. |
Ouderwets, gezapig, voorspelbaar, niet spannend. Maar soms wel een beetje grappig.
|
:y hij is idd best wel vermoeiend, maar wel heel leuk! Heeft één van jullie z'n nieuwe show "De Rust Zelve" al gezien?
|
ontzettend leuk! Gewoon even een avondje nergens aan denken en lekker lachen. Zelf heb ik Yeehaa gezien en zijn laatste show de Rust Zelve in Eindhoven. Echt geweldig. Leuke liedjes, imitaties(wel weer dezelde maar goed) en kan ook nog eens improviseren ook.(hij had zich verdiept in Eindhoven en de omgeving) Een aanrader. Cabaret heeft nu eenmaal vele gezichten en dit is er één van. Gewoon anderhalf uur lekker lachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik volg Jochem Myjer al vanaf 1999, toen hij nog in de kleinere zalen speelde en meedeed me de Cabarestafette, een avond waarop veelbelovende cabaretiers delen uit hun voorstelling spelen. In het half uur dat hij mocht spelen was ik gelijk verkocht en heb sindsdien al zijn voorstellingen minstens één keer gezien.
Ook volgend jaar hoop ik weer te gaan en ik hoop dat hij zijn niveau vast kan houden :o |
Gaaf WolterB! Ik hoop het voor je!
|
samengevat: (n)
Doe mij maar Theo Maassen... |
Citaat:
|
Hij buit zijn talent erg uit, met zijn stemmetjes en imitaties. Op maatschappijkritiek heb ik hem nooit kunnen betrappen. Hij noemt zichzelf ook liever komiek dan caberatier, heb ik gehoord. Maar, hij is goed in wat hij doet.
|
Hij weet gelukkig de jeugd te trekken met andere grappen dan hans teeuwen doet .
Maargoed, misschien is dat ook een jeugd dat meer respect heeft. :P |
Citaat:
Citaat:
|
Soms een verrassend stukje, zoals zijn imitaties van muzikanten die andere muzikanten nazingen/-spelen. Die bekijk ik iedere keer weer met vrienden. Maar over het algemeen wat rommelig en iets te druk naar mijn smaak. Beetje uit de categorie Bert Visser.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Redelijk (Y), maar zo'n show moet niet te lang duren!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |