![]() |
Ons allerleukste forumster PROMILLAGE is JARIG
|
Gefeliciteerd dan maar:o
|
Tjonge
Gefeliciteerd! |
Maar wie is kuise keizerin eigenlijk?:o
|
|
Jaaaaaa, gefeliciteeeeeerd! *O*
|
Gefeliciteerd!
|
Van harte, (Y).
|
Ik ken je alleen van naam, maar toch gefeliciteerd *O*
|
Herlichen glückwunsch zum geburtstag! (Y)
Offtopic: Heerlijk die censuur |
Promillage is genoeg DK'er voor een verjaardagstopic.
|
Hannekedepanneke :o
|
Gefeliciteerd! :)
|
Haha hilarisch, mijn reactie wordt verwijderd.
Gefeliciteerd met je verjaardag dan, dat je nog veel jaren mag leven en beseffen wat voor achterlijk mens je bent en dat je nog veel op DK mag komen om te zeiken om niks en dat je nog vaak op onzin mag zeiken over DK mensen en ik hoop dat je een babyfabriek wordt. En nog veel jaren waarin je een demente incontinente bejaarde mag worden. |
Citaat:
He psst, voel je vooral geroepen om te reageren in een topic wat je eerder een kuttopic noemde.. |
Citaat:
Ik doe niets met haar welzijn, ik oordeel al zeker niet. Ik wens haar vanalles toe. Beetje beter lezen, barbie. Dus van arrogantie is al zeker geen sprake. Grappig wel dat jij dit woord durft uit te spreken terwijl het over jezelf zo vaak wordt gezegd. Oh en ban voor KK plz voor offtopic gaan oktnx. |
Wat een faptopic. En wat een onzin dat dit open blijft voor een forumster die hier nooit komt.
|
Dank jullie wel hoor forummensjes*O*
Citaat:
|
Dit moest een mooi verjaardagstopic zijn, Lisaaah. Zo verpest je het een beetje, hè? :nono:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd promillage :y
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*popcorn pakt*
|
Jeej de vriendjes zijn opgeroepen *O*
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha en jij denkt echt dat je ons kent ofzo? Jij en je pippeloentje zijn me nooit eerder opgevallen en toch zo'n grote mond over ons/mij. :D
Wie heeft mij ooit arrogant genoemd, kun je mij dat vertellen want jij schijnt me beter te kennen dan ik mezelf ken en je schijnt de meningen over mij ook bij te houden? Of brabbel je vaker zomaar wat om maar een beetje aandacht te krijgen? Want het is je aardig gelukt. Negatieve aandacht is immers ook aandacht. (y) |
Sorry hoor maar ehh, waarom denken jullie mij te kennen? :D:D:D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, laat ook maar dan. Slotje. Naar het gezeik wordt later nog wel gekeken.
Oh, en het is niet de bedoelin er op onzin over door te gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |