![]() |
bijna uitgemaakt en nu gaat vriendin voor 4 weken naar australie
Het hele verhaal is vrij lang dus dat zal ik jullie besparen ;).
Laatst heb ik het bijna uitgemaakt met mijn vriendin. Omdat ze van me hield heb ik het aangelaten want ik hou ook nog steeds van haar, maar we hebben al een paar keer ruzie gehad. Voor mij niks ergs maar zij was er ondersteboven van. Na dat bijna uitgaan moment heb ik haar nog 1 keer kort gezien en toen was het allemaal goed etc. Maar sindsdien voel ik toch wat knagen, wat te doen? Even voor jullie informatie ze is niet iemand die goed tegen te lieve mensen kan. Dus heel lief gaan doen opeens helpt volgens mij niet. En ik wil iets organiseren voor der omdat ik haar dus 4 weken niet ga zien. Heeft iemand tips? Bij voorbaat dank :) |
Waarom vertel je haar niet gewoon dat je dat gevoel hebt... waarna je het er samen over kunt hebben(y)
|
Ga ik ook zeker doen maar ik zie haar pas na het weekend.. En uit mijn ervaring kan ik je vertellen dat praten over zulke onderwerpen over de telefoon of msn niet gaat :p.
|
"We hadden al een paar keer ruzie gehad" :|
|
Citaat:
Kijk, ik weet niet waar de ruzies over gingen of gaan, dus mijn oordeel mag ik eigenlijk niet vellen. Maar ik vind dat er altijd een uitweg is, tenzij de ruzies zo uit de hand lopen dat er ook geslagen wordt of dat het echt niet meer gaat. Neem 'r mee uit eten voor ze vertrekt, of ga een dagje samen weg. Hoeft niet veel te kosten. Dagje strand bijv. met dit mooie weer. Vertel haar dan wat je voelt en hoe je gevoel over jullie samen is. Wat wil jij met haar bereiken in de toekomst? Vertel haar dat. Dan weet ik zeker dat je een leuke dag/avond hebt, en dat het allemaal vast weer goed komt. En p.s.; die 4 weken kunnen lastig worden, getuige mijn topic ;). |
ik zou niet teveel moeite doen, in australie zitten een hoop leuke kerels. Ik zou iets tofs voor d'r doen als ze terugkomt en ze niet heeft lopen flikflooien met een australische gebronsde surfdudegod. Maar je kunt altijd iets leuks in d'r tas stoppen, een brief schrijven ofzo. GEEN teddyberen of hartjes. Wat mensen daar toch mee moeten...
|
Citaat:
|
Ik wilde het uitmaken, maar hey wacht ze houdt van me en ik eigenlijk ook wel van haar, dus we blijven bij elkaar. :confused:
Er zal dus wel een reden zijn geweest waarom je het bijna hebt uitgemaakt, misschien moet je daar eens naar kijken? Het zou voor haar wel fijn zijn als ze weet waar ze aan toe is met jou. Maar goed, doe gewoon niks speciaals. Wie weet hebben die 4 weken een positief effect op jullie relatie. Zo niet, dan toch maar uitmaken? |
Citaat:
nou ik maak uit de openingspost op dat die relatie sowieso al niet voor 100% klopt, dus dan kun je maar beter realistisch zijn. Zo'n chick die over de rooie gaat van een simpele ruzie is ook echt wel in staat om in het buitenland van pure heimwee eens even bij zo'n halfgod in de armen te kruipen. Als ze dat niet doet is 't mooi meegenomen, maar ik zou op voorhand niks voor d'r organiseren. straks gebeurt er wel iets en dan heb je een hoop moeite/geld uitgegeven. |
Citaat:
en je moet eens snel fixen dat jullie wel normaal kunnen praten over dit soort onderwerpen, tenminste over de telefoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wel een gare reden om bij elkaar te blijven "omdat ze nog van me houdt". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het intussen uitgemaakt omdat ik t gevoel had dat ze me aan t lijntje hield. T is niet dat ik niet meer van der hou, maar op een gegeven moment is het genoeg :). Zonde dat het zo af moet lopen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdelijk onoplosbaar? Lijkt mij een contradictio in terminis?
|
Tijdelijk probleem, onoplosbaar op dat moment ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |