![]() |
Wijsheid?
soms is het net alsof ik
even niet meer zie wat er nu echt het meeste aandacht van mij vraagt alsof hun kennis en mijn ontmacht en de dingen die ze willen soms mijn wijsheid wat vertraagd ik denk dat altijd net als ik weer doordraaf over zaken die toch echt weer over mij gaan moet ik zeggen tot mijn spijt de dingen die ik nu doe om te uiten dat ik goed ben kosten mij de laatste dagen even te veel van jouw tijd het liefst zou ik ze zeggen dat ze rust moeten gaan zoeken en dat ze dat pas weten als ze oud zijn en bejaard en toch volg ik de paden die een ieder voor mij voor ging zeg me is het voor mij nog te vroeg of is het juist te laat? |
Je stijl was altijd al redelijk expliciet maar ik heb echt al véél beter dingen van je gelezen. Dit kan niet echt doorgaan voor een kinderrijmpje omdat de taal die je gebruikt te moeilijk is voor kinderen (onmacht, kennis, bejaard, de thematiek). Voor volwassenen vind ik het ook niet echt super dat omdat er zeer weinig taalcreativiteit inzit en het eerder een verhakt verhaaltje is. Komop, je kan beter schrijven dan dit.
|
Yeah sorry maar dit geeft geen aanleiding om mijn standpunt van anderhalf jaar geleden te herzien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |