![]() |
Geduld is een saaie zaak #267
Want dat moest even. ;)
|
Ow, die ander is vol. Nou, nog een keer!
Aaaawh :( Ik kijk ER tussendoor. En en en en en komt een gezinnetje binnen van een autoongeluk. En de mammie en pappie gaan allebei dood :( En de twee kindertjes willen alleen maar mammie en pappie zien :( Aaaawh :( |
Mijn internet valt de hele tijd uit en dan doet hij het eventjes drie seconden maar daarna weer niet meer :mad:
Voor straf ga ik aardbeien eten. |
@Lisa, eerste deel, neem ik aan? Maar jij deed vorig jaar examen ook, toch? :o
|
Citaat:
|
ik hang gewoon uit het raam en nu hebben ze zich verstopt, watjes
ik zwaaide en ik zie opeens een witte arm in het duister terugzwaaien :D ik heb een bord met welterusten geschreven en in het raam gehangen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga ik echt slapen, welterusten allemaal! |
Citaat:
fail. |
Hallo. :o
En daaggggghgjhbbdshgshdbzzzzzzzzzzzzzz.............. |
Nogmaals slaap lekker hanneke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi Steeph. :)
Ik ga slapen, ben echt ongelofelijk moe, en er komen drie heeeeele zware dagen aan... Truste! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik vind mijn internet echt lame, nu moet ik telkens heel lang wachten voor 'ie het doet en dan in een tiental seconden heel snel van alles doen. Gisteren deed 'ie ook al zo kut. Ik moet echt van Alice af :mad:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
ik vind er geen klap meer aan. Mietjes zijn het
|
Bordje maken met 'MIETJES'?
|
Volgens mij is m'n internet nu weer enigszins werkende, maar nu is iedereen met wie ik zat te praten op MSN offline. http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/looser.gif
|
:'') msn faal
|
ik kan godverdomme wel al mijn overbuurmeisjes en hun hele vriendinnenkring playen, maar niet de leuke jongens. Welke vieze jongen wil mijn skills hebben?
|
Moar like ritmefaal. Wat zitten ze nou voor half vijf 's nachts te slapen, he :nono: Dat is toch geen doen.
|
wat een wattekes. Ik ga ook maar eens, ajuus para!
|
Ja, gegroet ende salut.
Tijd voor QI met aardbeien (Y) |
Hoewel het wel schandalig is dat iedereen zit te slapen, ja. En dat op donderdag.
|
Ik niet. Ik kijk een paar netenspannende ER afleveringen.
|
Ik ben ook nog wakker, hoor. Kroegen 4 life.
|
-O-
|
Tadaaaa.
|
slaaptijd
|
ik wil ook slaaptijd ;x;x;x;x;x
|
ik ben al drie kwartier wakker en aan de koffie maar mijn ogen vallen nog steeds dicht :lisa:
|
vroeg
|
Mmm wat heb ik lekker geslapen zeg!
|
Citaat:
|
Ik heb niet veel gemist zo te zien.. :D
|
Wat een rust hier!
|
Vakantie vakantie vakantie!