![]() |
[V&A]Eigen topics sluiten
Is het geen idee om de leden de mogelijkheid te geven hun eigen topics te sluiten (en modereren) in de vraag&aanbod sectie?
|
Voor.
|
daar zijn de fb's toch voor? anders hebben ze wel heel weinig te doen daar ;)
|
Ja en daarbij is het veel te veel gedoe volgens mij.
|
wat is teveel gedoe...?
|
Mja, maar die topics zakken vanzelf toch? Wat is er immers nog te discussiëren als er aan het eind van het topic staat dat er een deal gesloten is?
De volslagen josti die soms voorbij komt hobbelen en reageert op reeds lang verkochte dingen zal op de FB's stuiten lijkt me. Ik volg V&A niet intensief, maar zo'n groot probleem is dat toch niet? |
Ik vraag me af wat daar de toegevoegde waarde van is, behalve dat het hip en gaaf is om je eigen topic te kunnen sluiten ;) Zo'n druk forum is V&A niet, en ik denk dat spekkie en ik het aardig onder controle hebben allemaal :)
|
Citaat:
|
Ojee, ik ben het niet met je eens. Nu móet ik natuurlijk wel een op macht beluste akelige forumbaas zijn!
Ik zou zeggen, kom met een fatsoenlijk tegenargument. Dat werkt doorgaans beter dan proberen een forumbaas te dissen met een loze comment en een rolleye. |
Citaat:
Basically dus een uitbreiding van de rechten op V&A, want je kon er ook al zo lang je wilde je berichten aanpassen. Iets wat ook prima door forumbazen gedaan had kunnen worden, maar op deze manier makkelijker is geworden. En verder boeit het me echt helemaal niks, het is niet echt nodig. :p |
Citaat:
|
Een PM sturen naar een forumbaas of 'slotje' roepen is ook niet zoveel moeite :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |