![]() |
frans liedje??
IK ben in frankrijk op vakantie geweest en daar was een liedje met een dansje erop maar ik weet niet hoe dat liedje heet. Iedereen kende het bijna dus het was wel bekend. Weet iemand hoe dat liedje heet?
|
probeer es yannick- ces soirees la (ofzoiets) daar is zo'n stukje van: "en haut......en bas......a gauche.......a droite" en dan gaat iedereen dus omhoog........omlaag......naar links......naar rechts :rolleyes: superirritant liedje is dat, maar wel superpopulair....
|
ik zal eens kijken
|
Het was niet het liedje dar ik bedoelde. Het was ook geen franstalig liedje volgens mij.
|
dan weet 'k et ook ni, sorry.....
|
is et nie Alizée?
Of Ingrid - Tu Es Foutu? |
Citaat:
|
alizee met welk liedje?
|
Citaat:
Gourmandises L'Alizé Lui Ou Toi ? |
Ik heb hem nog steeds niet gevonden :( . Kent niemand een liedje van alizee dat nu populair is?
|
Citaat:
|
l'alize is het niet volgensmij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat er nou niemand naar franklrijk op vakantie??
|
ben net 1 dag trug van 2 weken vakantie frankrijk maar keb nix gehoord sorry :)
|
uhm, geen idee, maar k zoek ook un frans-talig nr! Dat had iemand met karaoke gedaan, un oud nr al! Wordt vaak gedraaid! Kent iemand het?
|
er zijn zoveel artiesten in frankrijk....als je wat zoekt zal je echt wat duidelijker moeten zijn.
hier word je toch ook niet wijzer van ''ik zoek een liedje van een nederlander....ze deden het bij karaoke...weet iemand het'' :eek: Rat |
Citaat:
Kom eens online :) |
oow ik denk dattik t wel weet (of tenminste een vriendin van me had t daar ook over!) zodra ik dr spreek zal ik t r ns vragen ok? :)
|
Citaat:
|
is dat niet dat liedje met al die dikke mannetjes?(jah er is ook een clip van) of is dat niet frans? nah jah succes met zoeken....
|
lekker vaag zow :confused:
|
Nee natuurlijk niet
The Shorts - Commont ca va ofzo mn frans is bijna even goed als mn russisch |
Citaat:
|
Eve- Got what you need..?
Dat was heel populair in de discotheek waar ik was.. |
Het gaat zO, van: I got what you need sO tell me what you need.. En dan: Ladies, ladies, ladies, ladieees !
|
Zorba's Dance ofzo? Heeft wel nix met Frankrijk te maken maar is wel bekend...
|
Ik weet welk nummer je bedoeld! Geen twijfel mogelijk!!
Lord Kossity - Morenas Succes ermee!! |
Citaat:
|
Was het zeker weten een liedje van iemand uit Frankrijk?
Anders kan het misschien ook het Franse liedje: Desenchantee van Kate Rayn zijn! xxx Missty :) |
Citaat:
Uhm, oke, ut ging ongeveer so; ..............(weet ff nie meer) tu femmes, oh oh oh oh oh. zoeiets! |
nie dat je daar veel wijzer van word! hahaha :D
|
Citaat:
|
als je nou gewoon de hele franse top 40 download dan staat hij er vast wel tussen :D
|
Citaat:
Cou rou cou cou, rou cou cou, stach stach! En daar deed de hele camping een dansje op. |
Die hadden ze ook al. maar is hem ook niet. Weet iemand misschien waar ik de franse top 40 kan vinden dan ofzo?
|
Was het nie stach stach ook een lachwekkend dansje op
Download maar eens... Van de Bratisla Boys |
Citaat:
|
weet iemand waar ik de franse top 40 kan vinden?
|
|
|
Tu Es Foutu ... vannu.. geen idee hinderlijk nummer is dat.. blijft zo in je hoofd hange
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bratisla boys - stach stach
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |