![]() |
Overplaatsen.
Hoihoi,
Ik ga dit jaar naar 4havo, maar ik zit dus in me eentje in een klas. De rest van mijn oude klas zit dus ook in die andere klas behalve ik. ik had een brief gestuurd dat ik bij een vriendin in de klas wilde, maar die vriendin zit nu dus ook in een andere klas terwijl we precies dezelfde vakken hebben + keuzevak.. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen om overgeplaatst te worden, want ik heb al naar mijn school gebeld maar er is dus niemand (best wel logisch) en als ik pas bel als ze dr weer zijn moet ik al naar school dus heeft het geen zin meer. Oplossingen zijn welkom. Groetjes Boosmeisje. |
Je zit niet alleen in een klas en er zijn genoeg andere mensen waar je ook vrienden mee kan worden. Sta open voor vriendschappen met andere mensen en het komt vast goed.
De school is vaak een week voor de lessen beginnen weer open en dan kan je gewoon even bellen over het probleem en vragen of het anders kan. Als het niet anders kan zit er niets anders op dan vrienden te maken in je nieuwe klas en anders is het mooi meegenomen. |
Ik weet niet of het geregeld kan worden maar denk gewoon bellen de beste optie is en anders zie je elkaar weer in pauzes en tussenuren ik heb dat probleem ook maar weet nog niet de precieze klassen indeling. Je kan ook altijd nog na schooltijd afspreken
|
Inderdaad: Soms is het ook best wel lekker om 's met anderen (onbekenden?) in een klas te zitten. Een vriendin van mij is een paar jaar wel overgeplaatst naar onze klas, die heeft het gewoon in de eerste week op school gevraagd aan het afdelingshoofd. Daar kun je het dus altijd proberen.
|
Het valt reuze mee. Toen ik naar 4 Havo ging ben ik zelf beginnen op een hele andere school. Ik kenda daar echt niemand. Maar dan ook echt niemand! Het leren kennen van nieuwe mensen is zo gebeurd. Ik dat er ook nogal tegen op, maar het valt mee. :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |