Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   The Legend Of Zelda: The Movie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=170233)

Lakini's Juice 27-07-2002 22:57

The Legend Of Zelda: The Movie

http://www.clubs.nl/ClubsData/Ninten.../zeldafilm.jpg

Was het maar waar :(

BendeBen 28-07-2002 10:34

ja zou wel stoer zijn :)

Onorthodox 28-07-2002 12:00

Wie weet.
Er worden steeds meer games verfilmt
Of striphelden :D

En tegenwoordig is dat niet iets negatiefs :D

MaakUt 28-07-2002 12:32

die word nog wel een keer verfilmt denk ik :) het is alleen nogal moeilijk om te verfilmen daarom doen ze het niet zo snel als bijv. tombraider en return to castle wolfenstein

UnknoWn EntiTy 28-07-2002 12:42

Citaat:

MaakUt schreef:
die word nog wel een keer verfilmt denk ik :) het is alleen nogal moeilijk om te verfilmen daarom doen ze het niet zo snel als bijv. tombraider en return to castle wolfenstein
:eek:
maken ze van rtcw een film dan???

MaakUt 28-07-2002 15:21

yep :)

Buzzzfuzzz.vs 28-07-2002 15:36

(n) gadver

UnknoWn EntiTy 28-07-2002 17:15

Citaat:

MaakUt schreef:
yep :)
link?

ik kon het niet vinden met google :(

.Mpje Dual 28-07-2002 20:10

Citaat:

Buzzzfuzzz.vs schreef:
(n) gadver
je hebt heeelemaal gelijk (y)

Lakini's Juice 28-07-2002 21:21

Citaat:

Buzzzfuzzz.vs schreef:
(n) gadver
:rolleyes: zegt iemand die van die afgrijselijke Dragonball Z houdt, GATVER!!!

Inemine 28-07-2002 22:05

Ik heb hier al eens een discussie over gehad op een ander forum, en we waren het er uiteindelijk allemaal mee eens dat een Zelda film maar niks is. Eerst en vooral, wat zou het verhaal zijn? Een van de games, of een totaal nieuw verhaal? Welke acteurs zouden ze moeten nemen? Want die kunnen natuurlijk de film maken of breken. Het probleem is dat de characters in de game nooit echte stemmen hebben gehad, buiten dan wat kreetjes en vreemde geluiden. Als ze dan ineens door een acteur zouden gespeeld worden, zullen velen teleurgesteld zijn. Had jij je Link voorgesteld met de stem van bijvoorbeeld Tom Cruise? Nou ik niet. Daar ligt toch wel het grootste probleem, denk ik...

Lakini's Juice 29-07-2002 01:05

Ik denk dat jij er een probleem van maakt. Van Zelda had je eind jaren tachtig/begin negentig een tekenfilm serie en daar had Link gewoon een stem van een tiener en sprak hij dus gewoon. En als je een film over Spiderman kan maken die we ook alleen maar kennen van strips en tekenfilms en een film van Tomb Raider kan maken, moet er ook wel iets op Zelda te vinden zijn. Een anime lijkt me eerlijk gezegd niks. Iets als Lord Of The Rings bijvoorbeeld, daar zie ik wel wat in. Dan kan die Elijah Woods wel Link spelen, lijkt ie me geknipt voor.

Zig 29-07-2002 09:16

Citaat:

Lakini's Juice schreef:
Dan kan die Elijah Woods wel Link spelen, lijkt ie me geknipt voor.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Bah die heeft frodo ook al verpest.... (n)

.Mpje Dual 29-07-2002 11:30

Citaat:

Lakini's Juice schreef:

:rolleyes: zegt iemand die van die afgrijselijke Dragonball Z houdt, GATVER!!!

DBz is ook niks :D

Firebolt 29-07-2002 15:43

ik vind dat Inemine gelijk heeft, het zal wel nx worden. Ik vond Tomb Raider ook niet zo geweldig...
Maar mochtie komen zal ik wel weer als een van de eerste in de bios zitten ;)

Retinite 29-07-2002 18:59

Oud nieuws :rolleyes: maar ik denk toch echt dat deze nep is (als je m niet op een erkende filmsite vond) want dan hedden ze wel iets beters kunnen doen dan de triforce die nog scheef staat ook

Zolang ze nitnendo maar op het verhala los laten zla er niks aan de hand zijn en kan het nog een s een goede film worden ook

substantial 29-07-2002 19:24

Citaat:

Retinite schreef:
Oud nieuws :rolleyes: maar ik denk toch echt dat deze nep is
DUHHHHH
nogal dom van je :P

Retinite 29-07-2002 21:20

wha?!

Lakini's Juice 31-07-2002 11:56

Citaat:

Retinite schreef:
Oud nieuws :rolleyes: maar ik denk toch echt dat deze nep is (als je m niet op een erkende filmsite vond) want dan hedden ze wel iets beters kunnen doen dan de triforce die nog scheef staat ook

Zolang ze nitnendo maar op het verhala los laten zla er niks aan de hand zijn en kan het nog een s een goede film worden ook

:rolleyes: als je nou ook ff leert typen...:P
ps. Het plaatje was bedoeld als voorbeeld, dus zoals substantial al zei: "DUUUUUUHHHHHH!!!"

Retinite 31-07-2002 18:51

boehoe, gaan we elkaar nog afkraken ook :( ik ben alleen niet zo snel van begrip... ik las nergens dat dit plaatje een voorbeeld van wat dan ook was... dus

3D-Geo 02-08-2002 02:23

er is wel een tekefilm serie van Zelda...(heel oud, kwam in c.a 90/91 op TV)

MaakUt 02-08-2002 02:35

Citaat:

3D-Geo schreef:
er is wel een tekefilm serie van Zelda...(heel oud, kwam in c.a 90/91 op TV)
echt waar??? ?!?!?!

Citaat:

Ik denk dat jij er een probleem van maakt. Van Zelda had je eind jaren tachtig/begin negentig een tekenfilm serie en daar had Link gewoon een stem van een tiener en sprak hij dus gewoon.
muahaha.. toch leuk

3D-Geo 02-08-2002 08:51

Citaat:

MaakUt schreef:

echt waar??? ?!?!?!

yep
het ziet er niet zou k zeggen....
en er is ook een Mario Bros the cartoon series en een Mario Bros The Movie: its a BLAST!!
En nog een van nintendo is: Captain N
leuk he :D :)

.Mpje Dual 02-08-2002 10:57

Citaat:

3D-Geo schreef:

yep
het ziet er niet zou k zeggen....
en er is ook een Mario Bros the cartoon series en een Mario Bros The Movie: its a BLAST!!
En nog een van nintendo is: Captain N
leuk he :D :)

Damn, je was me te voor
En die ene laue beer, die vond ik altijd stom
Yoghi ofzo

N00dles 02-08-2002 12:47

Maar de Yogi tekenfilms zijn niet gebaseerd op de games hoor ;)
Yogi Bear stamt uit de jaren 60 ofzo, van Hanna -Barbera als ik me niet vergis...

Retinite 02-08-2002 19:33

bij yogi is een spel gemaakt van de films/serie

Lakini's Juice 10-08-2002 13:18

Waarom herhalen ze die Super mario Brothers show niet, of Captain N, dat zou pas leuk zijn. Dan die achterlijke series van nu :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.