![]() |
Titan Quest
Jongens,
Ik heb na een tijdje Titan Quest weer eens uit de kast getrokken en gespeeld. Omdat ik nu een andere PC heb hoopte ik dat hij niet steeds uit zou vallen wat eerst wel gebeurde. Maar nu heb ik een probleempje... Ik zit midden in dat labyrith en mijn potions zijn op... dus nu kan ik nevernooit winnen van die ene kerel aan het einde van het labyrith (niet die Minotaur maar die andere) en ik kan ook niet meer terug want dan wordt ik gedood door de monsters in het labyrinth. Heeft iemand hier een ideetje over hoe dit op te lossen is?? Alvast bedankt! |
Ik weet niet precies waar dat labyrinth is waar je het over hebt, maar als het goed is heb je in ongeveer het tweede dorp een soort van portal stone gekregen, waarmee je jezelf naar een dorp kan teleporteren, om daarna weer terug te gaan in die dungeon. Right? Of heb ik het al te lang niet meer gespeeld?
|
Daar weet ik in ieder geval niks vanaf, maar het zou kunnen kloppen...
Misschien dat iemand anders daar nog iets vanaf weet?? Waar ik die kan vinden ofzo Ik hoor het graag |
Je kan ook even kijken.
|
Heb ik gedaan, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, maar misschien dat ik op de verkeerde plek aan het kijken ben
|
Lees bij punt vier: http://www.gamebanshee.com/titanques...ough/helos.php
Vermoed dat je daar een stap vergeten bent. :) |
Damn... f*cking irritant
|
je kan toch portallen?
Dan portal je naar een stad, koop je potions en portal weer terug |
jaa ik merkte het nu ook.
iemand zei iets over een portal stone dus ik keek in mijn inventory maar daar kon ik hem niet vinden, maar uiteindelijk zag ik hem toch staan! Bedankt iig! |
:cool:
hehe succes :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |