![]() |
GameCube games
Ik vroeg me af of iemand nog een tip heeft waar ik games van deze console nog ergens in een winkel kan vinden. :p Ik wil opzich nog wel Metroid 1 en 2 hebben en nog wat andere goeie titels. Heb ik dat klote-ding teminste niet voor niets gekocht. :p
|
Mja, ligt eraan waar je woont. In Amsterdam Noord is een winkeltje, Save Games heet het geloof ik, en die verkoopt nog gamecube spellen (ook n64, game boy e.d. spellen, trouwens), dus als je in die omgeving woont zou je dat kunnen proberen. Verder zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten, ze zijn vrij schaars.
Misschien nog online oid? |
Nedgame heeft nog een kleine selectie (veel 2e hands, dus dat scheelt) en winkels in Groningen, Apeldoorn, Almere, Amersfoort en Arnhem. Een quatro A winkel dus :P
Je kunt ook online bestellen. http://www.nedgame.com/ Metroid Prime 1 nieuwe voor 2 tientjes en ik heb in de winkels in Groningen en Apeldoorn deel 2 nog wel eens zien liggen. Deel 2 is overigens om de een of andere reden niet al te makkelijk te vinden. Het is geloof ik ook een game waar je een 60Hz tv voor nodig hebt, een vereiste die ik eigelijk vrij weinig bij Cube games (of consoles in het algemeen) zie. Overigens zal het steeds lastiger worden om Cube games nieuw te vinden in winkels (eigelijk vrijwel alleen nog maar in pure gameshops). Het systeem heeft helaas nooit echt grandioos verkocht dus de gewone winkels gooiden het weer snel uit het assortiment. Je zult aangewezen zijn op gameshops, maar ook via E-Bay en Marktplaats kun je soms erg goede games voor een zeer zacht prijsje vinden. |
Ik heb er nog een aantal te koop.
Dragons Lair 3D (incl. walktrough) Starfox Aussault Star Wars Roque Leader/squadron 2 Killer 7 (aanrader) Mocht je interessen hebben , Pm me dan maar. |
Wat Morridin zegt ja, nedgame is een hele goede site. Je kan het vast op een online game shop vinden, en anders heb je marktplaats nog. ;)
|
In het zuiden heb je nog Replay, zit volgens mij in Eindhoven en Den Bosch. Hebben ze praktisch alles. In het koude noorden zag ik laatst ook een klein achterafwinkeltje waar ze alle oude consoles nog verkochten. Heb er zelfs nog een Dreamcast en een Sega Saturn zien staan.
|
Zo te horen is e-bay het goedkoopst, maar thanks guys.
|
Iemand hier toevallig nog pikmin 2 over:O?
|
In Nieuwegein heb je een gameswinkel in Bike & Scooterworld. Daar hebben ze tientallen tweedehands Cube-games. En ja, Pikmin 2 heb ik daar laatst ook gezien.
|
damn, en dan is net je ov niet meer geldig(n)
|
Via marktplaats is het goed te doen. Ik krijg morgen Killer7 binnen *O*
|
Ik ben nog steeds op zoek naar pikmin 2. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gevraagd? Bij mijn weten is er geen gevraagd op ebay... |
Citaat:
mijn fout:p Edit, damn ntsc:( |
Citaat:
Alleen heb ik geen paypal account.. :o |
Zit er sterk aan te denken maar eens voor Paypal te gaan. Ik heb geen creditcard, maar als het goed is kun je ook bank transfers doen.
Ik sta te springen om Wild Arms 5, maar die is in Nederland simpelweg niet verkrijgbaar, in de UK in kleine oplage :( Ebay dan maar een keertje, zucht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En een creditcard en veel eBay-feedback met buitenlandse (Amerikaanse, Japanse) handelaren.
|
wie voor mij pikmin 2 pal kan vinden krijgt van mij een euro
|
Pikmin 2 is wel echt tof. De paarse Pikmin zijn geweldig, en het gebrek aan een tijdslimiet in de grotten is een ware opluchting.
|
Citaat:
|
Oke dan. Zoek op eBay een PAL Pikmin 2 die je wilt hebben, stuur me de link, en ik koop 'm voor je.
Daarna mag jij 't geld naar me overmaken. |
Welke maakt me an sich niks uit, als het spel maar goed is, en het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Maar bij bijna allemaal staan transportkosten niet specified?
|
Ben ik het nou, of is er geen pal onder de 60e te vinden?:s
|
http://www.marktplaats.nl/index.php?...d%3D1%26fs%3D1
http://www.marktplaats.nl/index.php?...d%3D3%26fs%3D1 Haastje repje :) Edit: http://cgi.ebay.nl/PIKMIN-2-FOR-NINT...QQcmdZViewItem tientje zelfs http://cgi.ebay.nl/Pikmin-2_W0QQitem...QQcmdZViewItem 20 pleuro op het moment. Slag je slag Pikmin2 fans :) |
Je kunt trouwens makkelijk en gratis zelf een PayPal account aanmaken, veilig betalen je kan je bankrekening eraan koppelen zodat je kan betalen met PayPal en dan wordt het automatisch van je bank afgeschreven. Vroeger moest je een creditcard hebben, maar nu niet meer.
|
Citaat:
Wel crap, wil ik een e bay een acount aanmaken, moet ik met mijn creditcard of vaste telefoon het afmaken, maar heb geen vaste telefoon en net nieuwe creditcard waarvan ik dat rare nummertje op de achterkant niet weet:( ach ja, met verzend kosten was ik waarschijnlijk op e bay duurder uit geweest:p O ja, en ben nog geen pikmin 2 fan he;) En waarom ben ik ook zo stom dit soort games nooit direct te halen, ik weet toch wel dat ik het dig:bloos: |
De laatste reden zal wellicht geld zijn of andere prioriteiten. Zo is het iig meestal bij mij als ik weer eens te laat ben om een game/cd te kopen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |