![]() |
opleiding/werk
beste mensen,
graag hoop ik via deze weg er achter komen hoe ik op internet kan zoeken naar een opleiding/ met daarbij baangarantie kan volgen. of terwijl 4 dagen werk, 1 dag school zeg maar. ik heb er vaak reclame over gehoord via radio e.d. maar ik ben de website naam vergeten. Weet iemand waar ik het over heb, of misschien heb jij zelf een aanradertje? mvg duikerin |
Als je een MBO opleiding wil gaan doen, dan kun je het beste zoeken op BBL opleidingen.
Wil je HBO of WO doen, dan kun je het beste zoeken op duaal studeren. |
ik bedoelde meer een opleiding volgen die zeg maar door de werkgever betaald word, met een baangarantie er aan vast, snap je dat?
het is uiteindelijk wel MBO niveau ja. maar er moet een website zijn die deze opleidingen en kandidaten bij elkaar brengt. |
|
die bedoelde ik in eerste instantie wel, bedankt,
weet iemand nog meer instanties waar je zeg maar intern een opleiding kan volgen en direct betaald krijg of baangarantie? |
Wat Balance al zei: BBL
|
Veel bedrijven verzorgen interne opleidingen, die zij voor je betalen. Waar vaak wel aan vast zit dat je er een bepaalde tijd moet blijven werken of de opleiding terug moet betalen.
Denk bijvoorbeeld aan de Mac Donald's en verschillende (grotere) supermarkten. |
Toch zou ik graag willen weten of er meerdere instanties zijn waar je een werk-leer traject kan volgen.
|
BBL bieden veel bedrijven. Albert Heijn biedt dit, maar ook supermarkten als Vomar/Deen volgens mij. Mac Donald's biedt ook een BBL traject. Verder kan je misschien kijken naar Doe het Zelf zaken als Gamma/Karwei/Praxis, misschien bieden deze ook BBL trajecten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |