![]() |
Mama Mia
Ik heb deze film gisteravond gezien en ik vond hem heel erg leuk. Soms beetje overdreven, maar dat hoort ook wel bij musicalfilms.
Ik ben ook naar de musical geweest. Ik weet niet meer precies hoe die afliep, maar volgens mij was het verhaal helemaal hetzelfde. Jullie mening? |
Ik heb mijn moeder gevraagd of ze met me meegaat, hihi. Lijkt me wel een moeder-dochter film. ;)
|
de trailer gaf me al zelfmoordneigingen:(
|
Maar het is wel met Colin Firth, dat pleit toch weer vóór de film. Maar mja, ik vond vooral de poster al vreselijk en onuitnodigend.
|
Ik heb een beetje genoeg van ABBA en deze film hoef ik niet in de bios te zien. Als ie uit komt op dvd (of nog beter: op tv komt), dan zal ik 'm wel gaan kijken.
|
Ik heb hem gezien. Erg lachwekkend.
Ik kende het verhaal al van de musical trouwens. |
Lijkt me wel een grappige film. Maar ook weer erg clichématig, dus ik wacht op de dvd release denk ik :)
|
- musical was al om te janken (zo slecht)
- ik kan geen ABBA meer horen - de poster bezorgt me kriebels - hij hangt ook veel te vaak op Utrecht CS + Colin Firth Het wordt huren of downloaden denk ik. |
wat een geweldige film! heb echt de hele avond dubbel gelegen van het lachen :D
ok, pierce brosnan als zanger is erg lachwekkend, maar toch ook erg leuk! *Dancing queen* |
Ik vind het ergens een beetje geforceerd, maar vond de making of gister toch verrassend leuk overkomen:) en colin firth he;) ja kga m wel kijken denk:)
|
Dat geforceerde is juist de sterke kant van de film. Alles is eigenlijk zó belachelijk en raar dat het leuk wordt. Over the top, maar in een goede verhouding. Het wordt er bijvoorbeeld niet flauw van, gewoon grappig.
|
Musical (N)
|
Citaat:
Heb je het over Max Hardcore? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |