![]() |
The A-Team (2009)
Plot:
A group of Iraq War veterans looks to clear their name with the U.S. military, who suspect the four men of committing a crime for which they were framed. Directed by John Singleton Writing credits (in alphabetical order) Michael Brandt screenplay Stephen J. Cannell characters Derek Haas screenplay Cast (in alphabetical order) Bruce Willis ... Col. Hannibal Smith (rumored) Woody Harrelson ... Capt. H.M. 'Howling Mad' Murdock (rumored) Ice Cube ... Sgt. Bosco 'B.A.' Baracus (rumored) Ben benieuwd of het daadwerkelijk van de vloer komt. |
Ik ook maar denk dat het nooit zal komen. staat al meerdere jaren aangekondigd :)
|
Dit wordt weer barslecht.
Als Michael Mann zelfs al Miami Vice weet te verneuken, hoe kan iemand als John Singleton dan ooit The A-Team gaaf maken? |
Gelukkig heeft Mann Miami Vice dan ook niet verneukt.
|
The A-Team is echt zo onrealistisch en slecht.
Belachelijk dat ze na 2 jaar nog steeds alle afleveringen maar blijven herhalen. Elke aflevering van de serie is altijd weer hetzelfde. The A-Team komt in de problemen, steeds verder, dan krijgen ze hulp van andere mensen, dan bouwen ze een monsterlijke machine die alle vijanden kan doden, vijanden gaan niet dood maar worden wel gearresteerd, The A-Team zijn de helden en de aflevering is pas echt ten einde als B-A Murdock in elkaar gaat slaan. Veel te voorspelbaar allemaal (n) |
Dat voorspelbare is dan ook een van de charmes als je de serie in al zijn overdreven slechtheid wel kunt waarderen. :)
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n verfilming leuk of goed wordt, maar als de rumors kloppen, kan ik eigenlijk best leven met de casting. Ach, eerst maar zien of het echt komt. |
The A-Team is inderdaad heerlijk slecht (y)
Maar echt, deze film moet toch wel één van de meest onzinnige ideeen zijn die men ooit heeft gehad in Hollywood :| |
ach, een jaartje vertraging:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1540709 |
ach, toen was ie nog niet in productie ;)
|
bosco baracus? lol wie heeft dat verzonnen echt
eigenlijk is de stoerheid van ba minimaal gehalveerd nu ik weet dat ie bosco heet... |
Face heet Alvin.
|
Citaat:
|
haha ik kan nie wachten als dit doorgaat!
|
De serie is natuurlijk geweldig en voornamelijk nostalgisch, maar een film? Hoeft niet zo nodig voor mij...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |