![]() |
amenra waarderingstopic
wat een helden zijn die belgen, showtjes die barsten van de sfeer, supergaaf artwork en keiharde platen (mass III en IIII in ieder geval)
meer liefhebbers hier? |
Tuurlijk. Pre-Amen ra was ook cool, Spineless, met niemand minder dan Jurgen "breakcore gives me wood" Sickboy op de bas.
|
Goed te pruimen. Wellicht trek je stuff als Dead In The Water, Graves At Sea, Mary Bell, Moloch, Noothgrush, Torche e.d ook wel.
|
vast wel, zal binnenkort eens wat opzoeken! heb gister ook IIII en I opgepikt, eerst die even een paar keer afdraaien. wel een beetje raar dat als ik IIII op de pc afspeel hij getagged is als III
|
trek 't ja, vooral hun nieuwere werk.
zou ik overmars ook nog eens checken. heeft amen ra nog eens een 4way split mee gedaan(met ook vuur en nog iets). |
overmars? dan ook rosetta, year of no light en mouth of the architect
|
en zo heb ik er ook nog wel 5, maar dan moet ik even thuis kijken welke!
|
mass I is trouwens ook gaaf, beukt wat meer dan III en IIII
|
|
live shows, mass III en IIII zijn erg vet. ouder werk trek ik wat minder
|
Leuke band maar ik ben er ondertussen wel klaar mee, akkoorden, breaks en fills recyclen in nieuwe nr's kunnen we allemaal.
|
Kunnen me totaal niet boeien. Heb elke weer het idee dat ik naar 1 lange intro aan t luisteren ben...
|
Citaat:
|
|
Super vette band, Amen Ra! Meesterlijke shows van gezien (keer of 4, waarvan 2x in Leiden..).
Citaat:
Vrijdag in Leiden te zien, met andere doom-helden uit Frankrijk; Monarch! |
Citaat:
Ook zeker tof, tijdje terug nog gezien in hun oude bezetting. |
zag ze toevallig gisteren op rock herk, en wat een gave band (Y) super dikke show!
|
Citaat:
|
ik heb ook niet zo'n last van dat recyclen moet ik eerlijk zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |