![]() |
Saailing Cat is watching you masturbate! #279
Als jullie geen nieuwe maken.. :o
|
Bleh. :p
|
^_^
|
We waren druk bezig een 501e post te maken :bloos:
|
Cheat0rs ;)
|
:cool:
|
Citaat:
|
Dat zijn kazet en pip al aan het doen eh ;)
|
Citaat:
|
Kazets slimheid en pips liefheid! :bloos: Een lieveslimmeforumbeebienerd!! :eek::bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slaaptijd, trustet :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hihi titel
|
Hoi Katje. Je gaat weer werken he? Het is kutweer hier. Ik heb net een uur naar buiten zitten staren. :o
|
Hoi, ja ;x mrmhpfffmm
|
*paraplu geeft* :(
|
|
Goede titel! *O*
|
Goedemorgen, (Y).
|
poepoe nounou wat een dagje! er waren maar liefst zes mensen afgemeld.. nu ben ik eindelijk vrij en ik heb Hongerrrr
|
en goedemorgen!
|
Ene meizje van V&A gaat een mooie tazje voor me maken. \0/
|
Goeiemorgen! Goede titel (y)
Ik heb een heel fout jurkje aan vandaag *O* |
Foto!
|
JA die ga ik vanmiddag maken oke. :cool:
|
Jurkjes *o*
|
Vet :P Eens kijken hoe fout fout is bij jou :D
|
Hij is retro. ;D Hihiiii en misschien valt het wel mee, maar ach. Het is niet iets wat ik normaal draag xD (Maar stiekem vind ik het hip :bloos:)
Hoe is het met jullie deze middag! |
Met mij is het goed! Het is middag en ik zit vrolijk achter een computer, nog steeds in pyama :D
Hoe is het met jou? Hoe is het trouwens met je band Sidhe? |
Ik ben net wakker en zit nog in mijn nachthempje. Ik ga dadelijk maar eens een ontbijtje fixen voor mijn vriendje. Dat zal wel een hoop gezoek worden (ben nu bij hem thuis en ik weet helemaal niets te staan).
Hoe gaat het met jou? |
Over mn band kan ik even niks zeggen. (y) (n) :( http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/para.gif
En verder gaat het goed! Ik verveel me een beetje want mn vriendje zit 200km verderop te gamen :') En dus zie ik m woensdag pas weer. Maar verder zit ik eigenlijk eindelijk best lekker in mn vel *O* |
Flind0r succes met je queste :P
Zaterdag ochtenden thuis zijn echt fijn :bloos: Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? |
De lepels en de melk waren nog het lastigste te vinden, maar het is gelukt :D
Ik moet vandaag een essay schrijven :( |
Goedemorgen
Zo even een ontbijtje halen bij de c1000, kaiserbroodjes, croissants en fruit (Y) |
Goeiegoeiegoeiemiddag!
|
oeehh, hou zou de date van pip en kazet zijn geweest??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
dit is zo mooi :bloos: |
en dan vooral de laatste seconden :bloos:
|
Ugh er zit hier in de straat een hond in een auto en er staat geen enkel raam een klein stukje open, en ik weet niet hoe lang ie er al zit. Op zich niet zo erg maar hmmmm ik twijfel. :/ Zo warm is t niet, maar je hondje zo achterlaten zonder frisse lucht is toch niet slim?
|
Citaat:
[/animal rescue mode] |
Yeah ik wacht t nog heel ff af en dan bel ik 8844 of dierenambulance oid. (y)
|
kggg ik ben gaar en mijn schouders doen pijn en het is hier koud ;( maar die drie dingen zijn te verhelpen met wodka en hasj, en dat heb ik binnenkort tot mijn beschikking \o/ hmm verkeerde topic wellicht
|
hihi 0900-tuig
|
saaai :lisa:
|
arme hond :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |