![]() |
* Whats in my head *
Should i tell someone?
What i've done About cutting myself My life is such a f*cking mess Why do i do this way? I dont really want to die Or even hurt me like i do Cuz i know i shouldn't be doing this But its stronger then me can't you see? I need help i need it fast Cuz i dont think i can last Till i hurt myself once more Or to you people close the door Then no one can help me I will just be more crazy Then who know's what i will do? I may hurt myself again or even you This is what is in my head I can't sleep am here in bed This is all i think about I know i need help to get out dit is best een persoonlijk gedicht maar dat had iedereen waarschijnlijk al door. tell me what u think!! |
uhm... jah
om eerlijk te zijn heb ik de eerste 5 regels gelezen en heb ik toen op beantwoorden gedrukt... als je leven echt zo'n rotzooi is dan lijkt het verdacht veel op dat van mij!! dat snijden is gewoon een vaag bijverschijnsel, heb ik ook last van! contact me (ik heb msn) dark_demon86@hotmail.com greetz dennis |
Jij heb hetzelfde als mij
en Dark Demon een vriend van mij ook we zijn vet gekwest dan pak je al snel naar je mes ERG mooi gedicht wil je alsjeblieft contact met me opnemen k wil graag met je praten XXX vlad (maddrummerthe2th@hotmail.com) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |