![]() |
IZSADC NUMMER éénentaggetug!
:o Ha!
|
*Plak*
|
Wat niet? :p
|
Hmmz nu is ie de verkeerde kant op verplaatst. :o
|
Huwh?
|
Dit lijkt er iig al meer op. :o
*Wammus experimenteert met fb opties. :o* |
Mmmkay
Citaat:
|
Ik geloof het wel :bloos:. Hoe is het!
|
Ja op zich prima. Gisteravond compleet nuchter doorgebracht. :o Het was wel gezellig dus dan maakt het ook niet meer uit. ;)
|
Wauw. :cool:
Ik ben het nuchter zijn wel weer beu. :( |
Jij junk! ;)
Hoe lang is het geleden? |
weekenddddd
|
:)
|
Citaat:
Hey cg :cool: |
Citaat:
|
Wim, je signature :D :p Hoe lang heb je die al?
|
Die heb ik echt al sinds ik hier lid ben. :o Hij is heel even anders geweest omdat toen de zeekomkommer ter sprake kwam die ik briljant vond maar niet zo goed als Greenday. ;) Ik zat er vanmiddag over na te denken om hem te veranderen maar toch maar niet. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*grinnik* Wat een briljante ideeën allemaal. (y)
|
Citaat:
|
Ik ben Queen door Live aid 85 gaan waarderen. Fucking hell wat een held is die gast. _O_
|
<3<3<3 |
Haha ja en dat alle fietsbellen in heel Engeland uitverkocht waren toen Bicycle Race uitkwam :D(y)
|
Toch die dvd weer eens opzetten :cool:
|
Serieus?
:cool: |
Ik heb de laatste tijd wel heel veel Live aid zooi gezien dus ik ben er nu wel even klaar mee. :o
|
Citaat:
|
Wikipedia vertelt mij:
* De fietsen uit de videoclip waren gehuurd van Halfords. Toen ze werden teruggebracht, moest Queen betalen voor alle zadels omdat Halfords wist waar ze voor waren gebruikt. * Tijdens een optreden in Madison Square Garden reed een aantal vrouwen topless rond op een fiets op het podium. * In de tekst worden veel referenties gemaakt naar allerlei zaken uit de jaren '70, waaronder Jaws, Star Wars, Superman, Watergateschandaal en Vietnam. :cool: |
Ik zag 't ja, wat een gezeik van Halfords zeg :p
|
Mjuh preutse zeikerds houd je nou een keer altijd. ;)
|
wat spammen jullie fijn door :cool:
*joints in topic verspreid* |
*Joint opraapt en gelukkig jongetje is :)*
|
Ik heb een Olifantje voor me liggen :)
|
Een roze?
|
Een groene!
|
Pics!
|
*ook een joint opraapt*
|
*jointontbijt*
|
E&D. ;)
|
:D
Wat heb je vandaag allemaal gegeten? - 2 koppen koffie - 1 broodje met ei - 2 joints |
ik heb net 16/17 uur geslapen :|
|
1 broodje ei
2 koppen koffie 3 peuken Er vanuit gaande dat de dag pas begonnen is toen ik wakker werd. |
Citaat:
:) stiekem is 't een blauwe. 6 broodjes 4 wafels 1 varkenshaas paprika spaghetti saus wijn sigaretten |
Dan gaat nog steeds het pics or didn't happen verhaal op. ;):P
O ja ik had daarstraks ook een bord spaghetti. :) |
Citaat:
Edit: nieuwe link. |
Citaat:
Wow wat cool. :cool: |
Citaat:
deadlock mephisto en ik hebben bier hamburgers pizza's cola joints stokbroden en kruidenboter en bergen nicotine *nomnomnom* |
Omg dat klinkt goed. <3
|
Ik mis wel de koffie. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |