![]() |
E3 topic
Kreeg net een nieuwsbrief van nintendo dat vandaag alweer de e3 gaat beginnen, en wel makkelijk dat alle info hier komt dan los over allerlei topix:p
Zelf nog niet bepaald een idee wat ik allemaal kan gaan verwachten. |
Fallout 3 natuurlijk
|
Ik heb vanmorgen die twee trailers van Fallout 3 gezien en ik ben niet echt heel erg enthousiast. Lijkt erop dat het voornamelijk een bruin-/grijs spel gaat worden. Nogal suf. Heb liever een bakkende, radioactieve woestijn, zoals in 1 en 2.
Oh, het bloed is allemaal wel erg tof, trouwens, maar die Fat Man draagbare atoombom slaat echt op stront. Zonde dat ze dat erin doen. |
Geef GTA IV op de PC, Diablo III en Project Origin.
|
Fable 2 zou van mij ook wel mogen, trouwens.
|
Oja, en Duke Nukem Forever natuurlijk. Na twee minuscule trailertjes wordt het toch weleens tijd voor het grotere, betere werk.
Ik sloeg er laatst een oud nummer van PC Gameplay op na, daar stond Duke Nukem Forever aangekondigd voor "Herfst 1997". Het is toch niet te geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk zal dat voor het succes niet uitmaken :P
|
Nintendo nieuws valt tegen:(
|
Resident Evil 5, natuurlijk. Hoewel die wel érg veel lijkt op deel 4.
|
red alert 3!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Overigens is die Yahzee een genie. Eindelijk iemand die de hele Final Fantasy reeks aanziet voor wat het echt is. De eerste keer dat ik daar screenshots van zag, dacht ik dat de developers vast en zeker een trauma over hadden gehouden van op school gepest worden met hun gebrek aan kledingstijl, Yahzee vervolgens over de 'stijl' van het spel: "twelve year olds dressed like twats". :D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |