![]() |
Jullie zijn saai. Allemaal. #283
;)
|
Ik niet.
|
Lisaaah 58
Katje 55 Kazet Nagorra 51 AllureV 50 Tink* 41 TopDrop 33 sterrenmeisje 28 Pippeloen 22 Dark Phoenix 21 Daboman 21 Paranoide 17 kopmuntkip 14 Missy 13 Stefenootje 10 Morgan 9 Hanneke 9 Basjeeh 9 Lucky Luciano 7 Sidhe 7 Flind0r 6 Jaeger 6 Kunst 5 Dinalfos 4 Andijvie 1 Sharky-J 1 Cherry Springs 1 Commendatore 1 trophus 1 |
Lisaaah spamslet
|
En Stefanie, al geneukt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yo sukkeltjes :rolleyes:
|
Citaat:
|
@tink: voor mij is mijn huis-uithof iets van 3 uur ;)
|
En wat ook erg is als je op en neer reist: elke dag 2x risico op bekenden. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ingrediënten voor een rel zijn aanwezig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kazet, jij met je rellen! Ga in het leger als je daar zo van houdt.
|
kuttopic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Stefanie. Ik vind je zo lief.
|
Beste DK'ers,
Ik zet hier een berichtje n.a.v. mijn lange afwezigheid. Het bevalt me wel. Jullie hebben me natuurlijk ontzettend gemist, dit begrijp ik erg goed. Het is echter verstandig om te wennen aan mijn afwezigheid. Ik mag dan wel zo nu en dan mijn stralende aanwezigheid tonen op dit forum, vaak aanwezig zijn zal er niet meer in zitten. Een enkeling zal zich afvragen waarom. Mijn antwoord hierop zou lang en prachtig kunnen zijn, maar om u de tijd te besparen houd ik het kort: Werk, studie, vrienden, hobbies en dates. Kort samengevat: Ik vermaak mij wel. Nu was ik tevens nieuwsgierig naar uw gesteldheid. Immers: Ik ben lang afwezig geweest en heb de spannende avonturen van de DK crew al geruime tijd gemist. Ik ben dan ook niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, waarmee ik alles van de laatste maanden graag aanhoor en mij vermaak met uw prachtige vertellingen. Met vriendelijke groet, Uw kompaan en mede-forumer, Trophus Tevens bekend als een andere forumer maar dat weten jullie wel P.S. Als u meer diepgang wenst kan dit zeker geregeld worden mits er een prachtige en diepgaande feedback leesbaar zal worden uit uw reactie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu?
|
Ben je nu nog geen boek aan het lezen over evolutie, kopmuntkip? ;)
|
Citaat:
(c) Anneke. |
Citaat:
(c) Julius Caesar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: