![]() |
Terug naar mijn ex, maar..hij is bezet:O
Mijn ex J, is een hele leuke jongen we waren het perfecte stelletje een jaar geleden. Helaas ging het uit, omdat hij in de war was vanwege schoo, werk, en thuisfront. Hij zei: dan hebben we met elkaar maar dan zien we elkaar gewoon niet meer...Ik was het daar neit mee eens en liet hem kiezen. dom dom dom! Ik kreeg een andere vriend, en nu een jaar later..is het uit met S en wil ik eigenlijk wel terug naar J want ja ik mis hem toch wel en voor mijn gevoel is hij nog steeds de ware ondanks dat we af en toe ruzie hadden, en sinds kort praten we ook weer met elkaar en gezellig en weet ik veel wat. Maar sinds 3 weken heeft hij een vriendin hij is al die tijd vrijgezel gebleven..en toen het uitging met mijn vriend, krijg hij een vriendin.
Nou is het zo dat mijn ouders a.s. zaterdag 25 jaar getrouwd zijn. En toevallig komt J ook naar dat feest...En we hebben gewed dat ik hem kan verslaan met stoeien *kon ik eerst neit dus nu ook niet maar goed wedden is wedden* Ik heb hem al heel wat hints gegeven dat ik hem onwijs leuk vind...Maar volgens mij komt het niet egt aan. Is I will Always love you van Whitney Houston niet duidelijk genoeg? Of zeggen dat ik het zo jammer vind dat hij geen vrijgezel meer is..? Wat kan ik nu nog doen..? Of is het slimmer om maar gewoon de hoop op te geven? Groeten |
hij heeft een vriendin, dus blijf je dr vanaf.
|
Citaat:
|
Citaat:
zo hé, da's makkelijk :) :luiheid: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in dit geval ben jij de ts (topic starter) |
Citaat:
Maar nee die andere meid is geen vriendin van me! Zei is de ex van het broertje van me beste vriendin! Vat je hem nog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar met een random dude die ik toch niet ken, of die ik wel ken maar een lul vind heb ik niet zoveel te schaften. Als dat meisje zo gek is van d'r vriend zal ze er niet op ingaan en als ze dat wel doet ben ik blijkbaar leuker en/of is d'r relatie niet zo goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gesteld dat zij jou leuk(er) vindt, het netjes afhandeld met haar vriend(ex), daar is niets onethisch/oneerlijk aan |
Citaat:
|
Citaat:
Oke maar wat als die jongen waar jij gek op bent, eigenlijk nog steeds voor jouw voelt als de ware? De enige waar jij eigenlijk nog aan denkt. De gene waar jij na een jaar welgeteld nog steeds vlinders van in de buik krijgt. Ook al gooide je de laatste keer dat je hem zag een box met dvd's naar zun hoofd? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie vrouwen niet als m'n bezit. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe sta jij tegenover flirten met andere meisjes als je bezet bent dan, is dat ook een dikke NONO
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga ik een ijklijn meten :) Citaat:
|
Citaat:
|
let's agree to disagree
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naja dan is het toch duidelijk wat je moet doen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon doen, je slaat jezelf later voor je kop als je het niet gedaan hebt.
|
Citaat:
|
Ga ervoor, want straks is ie getrouwd ;').
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1692498 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |