Dark Phoenix |
17-07-2008 10:51 |
Crashen van een spel.
Hoi allemaal,
een paar dagen geleden heb ik viva piñata op mijn computer geinstalleerd. Ik heb het toen gespeeld, werkte allemaal prima. Ik heb het toen een aantal uur gespeeld, afgesloten en ben gaan slapen.
De volgende dag wilde ik het weer gaan spelen, maar toen ik een paar seconde bezig was crashte het spel uit het niks, met een vage error message dat 'er iets fout was gegaan'. Nouja, oké, prima, dat gebeurt weleens. Dus heb ik het opnieuw opgestart en toen werkte het weer prima.
Maar nu komt het, sinds gisteravond wil het spel helemaal niet meer spelen. Ik kan het spel in, mijn spel laden en dan na een paar seconde crasht het spel weer. Heel erg vervelend. Ik heb vervolgens als met de compabiliteit lopen te klooien, want ik heb vista, maar dat had geen nut. Toen ben ik op google gaan zoeken en toen bleek dat er vaak problemen waren met de drivers. Dus nu heb ik Nvidia geupdate met de laatste drivers, maar het gebeurt nog steeds.
Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dat kan oplossen? Want ik vind het tamelijk vervelend.
Alvast bedankt.
|