![]() |
Theaterwetenschap?
Zijn er mensen die mij meer kunnen vertellen over deze of aanverwante studies?
|
Ik doe filmwetenschap in Groningen, dat maakt hier, evenals theaterwetenschap, onderdeel uit van kunsten, cultuur en media. Dus ik kan je wel een beetje vertellen over gezamelijke vakken. Maar niet heel veel want ik heb in 1 jaar mijn bachelor gedaan omdat ik al een geschiedenisbachelor heb. Nou goed. Kijk maar!
|
:) Als je wat meer zal willen vertellen over je studie; graag! Wat vind je super, wat valt tegen? Waarom heb je hier voor gekozen, wat wil je er uiteindelijk graag mee doen, is het ´droog´, hoe zijn de mensen, hoeveel tijd ben je gemiddeld bezig met je studie (op de uni/thuis), hoe zien de toetsingsmomenten eruit. (Tentamen/essay, etc) Is het een zware studie, etc. :) Merci!
|
argh! ik had je net gepmd en toen werd ik uitgelogd :(. ik beantwoord je vragen binnenkort!
|
Thanks! Ik heb inmiddels ook wat reacties van mensen die de studie aan de UvA volgen- erg wisselend trouwens, poe..ik weet echt niet meer wat ik wil zeg.. :(
Samenvatting? Niet erg zwaar, erg theoretisch, niet voor kiezen wanneer je praktisch bezig wilt zijn/op de planken wilt staan/uitvoerend bezig wilt zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |