![]() |
Grote zorgen
Ik heb al veel meegemaakt
Er waren goede momenten Vroeger ging mijn hart vaak te keer Toen was ik nog blij en gelukkig Alles begon te veranderen Ik werd een ander persoon Nooit heb ik gevoeld hoe het was Ik voel me erg waardeloos Niemand geeft me een kans Waarom hebben de anderen zoveel geluk Ik voel me erg eenzaam Het gaat steeds slechter met me Niemand zal om mij geven Liefde zal ik nooit meemaken Vaak vroeg ik me af hoe het was Ik heb er vaak over gedroomd Dromen zijn bedrog Alleen maar een illusie Ik heb bijna geen zelfvertrouwen meer Soms begin ik zomaar te huilen Mijn pijn moet verdwijnen Dat zal me niet lukken Ik wou dat het weer was zoals vroeger Zonder twijfels, zonder zorgen |
Gaaf(y) Je voelt de sfeer van het gedicht. Vooral "Dromen zijn bedrog, Alleen maar een illusie" is heel pakkend:Y
|
Nou, ik vind er niks aan. Dat wil zeggen: als gevoelsuiting is het prima, schrijf het alsjeblieft allemaal van je af! maar ik vind dit geen goed gedicht. Alles is heel, heel clichématig verwoord.
|
Ik moet het in deze eens zijn met CSN. Maar ik wil er wel aan toevoegen dat ik het leuk vind dat je interesse hebt in dichten. Probeer je er meer in te verdiepen!
|
Eigenlijk vind ik het meer iets voor het gedichtentopic op Psych.
|
Bedankt voor jullie reactie. Ik ben blij dat teminste 1 iemand het wel mooi vind. Ik zal de volgende keer proberen er op te letten.
|
Ik denk dat die ene persoon niet echt een goede referentie is :s
|
Ja en no offense verder, maar gezien je leeftijd weet ik wel zeker dat je beter kan. Dus laat ons maar eens wat nieuws zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |