![]() |
Daten met je ex kan het goed gaan?
Haai,
Ik heb over 2 weken een date met ex S. *i know ik post veel over jongens, en nee ik ben niet van de 1 naar de ander* Maar nou vraag ik me af: heeft er ooit iemand zoiets gedaan *daten met ex* en is dat goed gekomen?? De reden dat het uitging met S was omdat er na een flinke ruzie *en dan bedoel ik ook egt ruzie dat je met dingen gooit* er geen gevoelens meer waren van beide kanten. Maar nu voelen we allebei wel weer wat..dus gaan we maar "daten" Iemand advies of scenario's waar bij het GOED is gegaan? |
Zucht.
|
dus je wil eigenlijk dat we posten wat je wil horen?
En nee deze ervaring heb ik niet echt. Iig niet waar het goed is gegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat denk ik zelf ook maar ik zeg altijd maar: niet geschoten altijd mis
|
als jij denkt dat dit iets ga worden
moet je het vooral nog een keer proberen en volgende ruzie gooi je gewoon een servies door de kamer :D:s |
Alweer is zo zonde van het servies hahahaha
|
Citaat:
|
Ag tja, het leven gaat niet altijd over rozen jammer genoeg.
|
daarom is het tijd voor tulpen.
|
treurig. Wat is het volgende waar je mee gaat smijten?
Een compleet senseo apparaat? Een (dampende ) frietenpan? Of misschien wel je complete messenset? ( succes gegarandeerd ). Treurige vorm van verbale zwakte is zoiets. Doe het jezelf, je uitzet, en vooral hem ook niet aan. |
Ja ik had dat ook al een stukje gelezen idd, maar vond het niet egt positief nee. Dus ik denk miss als ik het zo doe komt er miss wel een beetje positieve ideen uit ofzo:P
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent wel heel erg van de een na de ander, LLL!
|
Als je wil neuken is het een goed idee, dat kwam er bij mij ook elke keer van. Als je dat niet wil is het een slecht idee.
|
*Zucht* Ja, het kan goed gaan... Verder lopen er nog wel wat topics waar in je je verhaal ook kunt spuien en ervaringen kunt lezen van andere forummers.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |