![]() |
wat is de raarste plek waar jij in slaap bent gevallen?
ik op de wc
|
Ik ben nog nooit op een rare plaats in slaap gevallen, maar gister viel ik wel in slaap met mn asbak naast me op bed, en het licht nog aan.Toen werd ik nog halfdronken wakker om 6:15.
|
haha lekker op tijd :P
|
Toen sliep ik pas een paar uur hoor.
|
Op de trap een keer. Ik had straf en moest op de trap blijven zitten, er lag een deken op de trap, ik ben onder die deken gaan liggen wachten tot iemand me kwam halen, en toen was ik in slaap gevallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
midden op het pad tussen het podium en de eettent op pinkpop. tijdens een optreden van de deftones. ik ging even zitten en werd een uur later wakker.
|
Citaat:
|
Op de wc x 1000, op de dansvloer tegen een pilaar aangeleund, op lowlands tegen een hek, terwijl ik een tentamen aan het maken was en in mijn slaap nog een paar nergens op slaande woorden doorschreef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog nooit op een gekke plek in slaap gevallen. 1 keer in de trein maar dat doen zoveel mensen.
|
Citaat:
en heb je een leuke verjaardag?. |
- in de klas
- op een trouwfeest - toen mn zusje nog baby was viel ze in slaap in mn armen, ik viel ook in slaap en liet haar bijna los volgens mn ma :s:s |
Citaat:
|
Darkfairy, het is waarschijnlijk lief bedoeld, maar een beetje onnodig/offtopic om op iedereen te reageren.
Ontopic: Op het werk toen ik even ging zitten. Voor de rest zou ik het niet weten. |
Ik ben geloof ik nog nooit op een rare plek in slaap gevallen.
|
Ik ben een keer stomdronken op een kade in slaap gevallen, terwijl ik aan het kotsen was. Dat was niet zo veilig.
|
Kleuterklas, niet echt raar dus. :p
|
Oh, en natuurlijk een paar keer in een bord eten. Als klein kind gebeurt dat wel eens, als volwassene is er bijna altijd drank in het spel.
|
Ik val eigenlijk nergens in slaap.
Ik slaap immer bewust. (y) Behalve dan thuis op de bank/op bed. ;) |
Op het tafeltje voor me in een vliegtuig (zo lekker dubbelgeklapt).
Met mn hoofd tussen mn knieën, zittend op een houten bank midden in de grote zaal van het scoutinggebouw (na een week kamp). Bij allerlei mensen thuis op de bank en op grasvelden, op de stoep, schoolplein. Op nog wel raardere plekken ben ik heel vaak bijna in slaap gevallen. |
Ik heb een paar dagen geleden op de bank in de woonkamer geslapen. Mja, niet echt raar, maar wel een beetje, want ik doe dat anders echt nooit.
|
- Achter de computer tijdens het maken van een lang verslag.
- Tijdens de les (maar dat deed iedereen toen) - in een kerk - Een collega sliep een keer in het rommelhok op een paar giga handdoekrollen@@ - op een trampoline - op een bankje (zo'n park/straat bankje), dat heeft de politie liever niet trouwens verder weet ik het eventjes niet. |
Ik kan alleen maar slapen als ik lig, dus ik ben volgensmij nog nooit op een vreemde plek in slaap gevallen. In de trein durf ik ook nooit te slapen omdat ik als de dood ben dat ik dan ga kwijlen o.i.d. en één of andere lolbroek dat met zijn telefoontje op gaat staan nemen. :P
|
Ik haat het om in slaap te vallen in het openbaar vervoer, omdat ik meestal een soort wilde beweging maak als ik weer wakker word. Dan knal ik mijn arm tegen mijn buurman aan ofzo. Heel vreemd.
|
Haha waarom heb ik dit topic nog niet gezien? Ik las net alles bij.
Nou ik ben een aantal keren in slaap gevallen in bad (ook omdat ik dat weleens doe als ik moe ben ;)) en voor de rest niet zoveel. Op een bank bij het kampvuur, maar zo gek is dat ook niet. |
Citaat:
|
Oeh en op de fiets deed ik echt onbewust hops mijn ogen dicht maar dat kan niet meer dan een paar seconden zijn geweest. ;)
|
Nog nooit op een echt rare plek. Wel eens in auto's. Een keer in een zitzak midden op de middag toen ik net terug kwam uit Amerika, en een enrome jetlag had. Van mijn ouders mochten mijn broer en ik niet naar bed omdat we dan uit ons ritme zouden raken, dus igngen we Life of Brian kijken. Nou had ik die film een paar weken daarna nog een keer gezien en heel veel had ik nog niet eerder gezien. :)
|
ohwja met iemand anders op een balkon van het verkeerde gebouw! Al die gebouwen leken op elkaar en we waren zo moe dat we gewoon de hoogste kozen zodat we mooi uitzicht/zonsopkomst hadden en toen viel ik in slaap :D
|
Ik ben ook wel eens in de kerk in slaap gevallen, ja.
En verder regelmatig in de auto geslapen. Maar dat was bewust. Ik val ook heel vaak voor de tv in slaap. |
tijdens college :bloos:
|
Citaat:
|
- op een stoel terwijl ik aan het eten was
- openbaar vervoer - school - terwijl iemand tegen me aan het praten was - auto |
Ik val ook nooit ongecontroleerd ergens in slaap, want gewoonlijk kost het een uur of twee woelen in bed voor ik in slaap gevallen ben. Van alcohol word ik alleen actief, als ik écht dronken ben word ik uiteindelijk wel moe/brak/hangerig maar niet slaperig. Sowieso slaap ik slechter van alcohol, meestal kom ik na een flinke nacht uitgaan niet eens echt in slaap en breng ik de nacht halfwakend door. En áls ik al in slaap val dan droom ik vrijwel altijd de hele nacht dat ik naar het plafond aan het staren ben. Daar word je echt brak van, niet te geloven.
Als ik een nacht heb doorgehaald kost het waken na verloop van tijd ook totaal geen moeite meer omdat je hersenen het hebben opgegeven oid. Dus. Maar ik ben wel een keer bewust op de keukentafel gaan slapen, omdat ik wilde kijken hoe dat was. En in het bagagerekje van een overvolle trein, waar ik zat omdat we (door vertraging van een andere trein) onze aansluiting hadden gemist en dus geen gereserveerde plaatsen hadden. En in de achtertuin van m'n ouders, omdat m'n vader eerder die nacht in de achtertuin bleek te slapen. Ik wilde daar gaan roken en toen struikelde ik over zijn voeten, waardoor hij wakker werd en heel chagrijnig naar binnen ging om in de woonkamer te gaan slapen. En de woonkamervloer bij m'n ouders is van hout, dus het kraakt heel erg. Ik kon toen niet terug naar m'n kamer zonder hem wakker te maken met die krakende vloer, dus besloot ik maar in de achtertuin te slapen. Want wat hij kan, kan ik ook. Etc. Ik weet nog steeds niet waarom hij in de eerste plaats in de tuin lag. |
Ik zat al te wachten op de post van paranoide. :o
|
In bed. :confused:
|
Citaat:
ot toen ik in de gang stond thuis om me klaar te maken voor het werk. |
Maisveld, onder een stuk afdekzeil onder een afdakje, op een miniem stoepje op Utrecht Centraal, op een dijk langs de IJssel, onder een bijzettafel, onder een tuinstoel. En altijd in treinen en auto's.
|
Hahaha Paranoide hahahahaha:D
En ik kan echt nergens zomaar even in slaap vallen. We gingen vroeger met de auto naar Italie rijden snachts. Iedereen slaapte verder (behalve de bestuurder) en ik ben elk van de zeven jaren dat we dat deden niet één keer in slaap gevallen. In hotels lig ik vaak de hele nacht wakker en als ik bij mensen logeer heb ik zo ongeveer elk uur op de wekker kunnen meetellen. |
Oh de raarste plek waar ik in slaap ben gevallen was toen ik 1 was, voorop de fiets, met mijn hoofd op een zak andijvie! (y)
|
Voor zover ik weet ben ik nooit op een gekke plek in slaap gevallen. Ik wilde altijd eens op school in slaap vallen, in het zelfstudielokaal, maar dat is niet gelukt.:D
|
In alles wat rijdt. Treinen, auto's, bussen.. verder nog tijdens college en op de kamer van iemand anders.. Ik houd gewoon niet zo van op tijd naar bed gaan. :o
|
ik heb trouwens ook een keer geslapen in een gangpad in de trein en op een bagagerek in de trein. je moet toch wat? en verder ook een keer in een hangmat in het bos.
|
- In een kledingkast na uitgaan. Hoe ik er in eerste instantie in ben gekropen, is nog steeds een raadsel.
- Op een stoel terwijl ik de webcam aan had. - Op een sofa van ongelijke hoogte met mijn hoofd bij het voeteneind. - Met mijn hoofd op een toetsenbord. Na, na 3.5 uur, wakker te zijn geworden, had ik 72 pagina's getypt met de letter G. En vast nog wel dingen waar ik nu even niet op kom. |
bij mn vriendin, zo plof, van t schouderhangen op schoot :D(n)
bij meerdere topics van darkfairy en op schooltafels, aan de bar (alcohol is echt superslaapverwekkend voor me) |
Ik kan eigenlijk overal wel slapen, als ik maar moe genoeg ben...dieptepunten: op de stoep zittend tegen een lantaarnpaal (en daar was niet eens drank bij in 't spel...), op de betonnen vloer van een balkon en bij Ministry op Lowlands :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |