![]() |
longen
ik heb weer eens een vreemd probleem. Ik krijg heel de tijd slijm naar boven maar ik hoef maar 1 á 2x per dag te hoesten. Ik krijg ook heel moeilijk adem. Ik lijk een hele dikke keel te hebben en als ik heel diep ademhaal doen me ribben pijn. Wat zou dit kunnen zijn?
groetjes, henk |
Verkoudheid? Luchtweginfectie? Klachten klinken me niet heel vreemd wat dat betreft... Snap alleen niet hoe je steeds slijm naar boven krijgt zonder te hoesten? In principe bevindt slijm zich in de onderste luchtwegen en komt het naar boven via hoesten, óf loopt het vanaf je neusholte je keel in.
|
welke kleur is het slijm? heb je koorts of voel je je ziek? en hoe lang heb je dit al?
klinkt als een beginnende luchtweginfectie, kan best zijn dat je de komende dagen meer gaat hoesten. Ik zou zeggen wacht het nog even af, en als het erger wordt of je maakt je zorgen: ga dan naar de huisarts. Dit is niet echt iets wat je op internet zomaar kan oplossen. succes! |
Ik zou niet een seconde wachten. Naar de dokter => penicilline
|
Penicilline is niet per definitie een goede oplossing hoor. Dat misverstand mag de wereld ook wel eens uit. :(
Verder: wat Pluis zegt, het klinkt nog het meest als een nasal drip, zou dus uit de neusholtes kunnen komen. Heb je koorts? Moiete met bukken? Waar heb je last met ademhalen? |
ik ben al naar de dokter geweest. het is een bronchitus. Alleen nu voel ik mijn eten helemaal zakken in mijn slokdarm. Ik zou niet weten wat dat weer is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |