![]() |
Nieuwe pc
Ik zat vandaag te surfen naar een nieuwe pc en toen kwam ik dit tegen:
http://www.officecentre.nl/NEL/Catal...affixedcode=WW Kenmerken Processor Intel Core 2 Quad Processor Q6600 Harde schijf 500 GB Werkgeheugen 4 GB DDR2 Beeldscherm Nvt Optical drive DVD-rewriter (+/-rw) DL LS Videokaart NVIDIA GeForce 8600GT Videogeheugen 512 MB shared TV-tuner Nee Cardreader Ja, 15-in-1 56K Modem / LAN Nee / Ja Wireless LAN Ja, 802.11 b/g Speakers Nee Toetsenbord / muis Bedraad / Bedraad Interfaces 6x USB/ 2x Firewire Besturingssysteem Windows Vista Home Premium Software o.a Works Garantie 1 Jaar Is dat naar jullie idee een goede prijs/kwaliteits verhouding en bovenal een beetje een redelijke pc? zal er trouwens een trial van een virusscanner bij zitten? |
http://i36.tinypic.com/2ef037a.jpg
als je het zelf in elkaar zet of wat dingen wil veranderen is dit beter, je kunt alles kiezen dus wil je bijv een iets grotere HDD of betere GPU dan kan het hier en daar niet. je kunt hier natuurlijk ook voor de gewone vista kiezen (scheelt weer 20 euro) of je gaat voor het gemak van de andere |
De gouden vraag:
Wat wil je ermee doen? Gamen? Fotobewerken? Alleen internetten/office/msn? |
jaaahhh daar had ik aan moeten denken :P maar dat is wel de beste vraag ja ;)
als je wil gamen kun je namelijk beter een dual core nemen en betere videokaart! |
Citaat:
|
ok neem een dual core en geen quad en een iets betere videokaart! ik zal nog wel een keer zoiets maken als hierboven maar dan beter voor jou!
|
tada :D een veel betere computer voor dat soort dingen!
http://i38.tinypic.com/e0sm7r.jpg zit hem dan vooral in de CPU, een dual core is stukken beter als je niets doet in videobewerking/e.d. deze dualcore is ook nog sneller!:D en alles is goedkoper, maar bedenk wel je moet nog iemand hebben om dit in elkaar te zetten! |
Vergeet niet dat Office Centre prijzen ex btw zijn en dat je een pasje moet hebben
|
Damn. 70 euro voor windows.
|
Als je student bent kun je beter Vista Ultimate kopen via surfspot. Kost daar ook maar 75 euro. Verder, ben je een audiofiel? In de zin dat je een dik 5.1 setje hebt en een goede geluidskaart wilt? Een aparte geluidskaart kan namelijk wel voor betere geluidskwaliteit zorgen. Maar dat geld alleen als je al goede boxen hebt.
|
@ tril
Totaal incl. BTW: 689,01 € idd is een stuk meer! @ topdrop je kan het ook downloaden als je daar geen bezwaren tegen hebt :P maar het is wel handig om minimaal 1 goede orginele windows te hebben hoor! dit is al inc. BTW en is beter, dus je kunt beter deze nemen! |
Citaat:
En waarom vinden mensen Windows duur (wat ze bijna de hele dag gebruiken) maar een Playstation spel wat ze een paar keer gebruiken niet? |
het downloaden van PS spellen is moeilijker dan windows, ik denk dat dat er iets mee te maken heeft :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, wat TS betreft: Dat 1e systeem wat Rens.. heeft geplaatst lijkt me een prima ding voor wat jij ermee wilt doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er uberhaupt een reden om het illegaal gebruiken van een versie van Windows (of software in het algemeen) goed te praten?
|
Citaat:
Ik las over het downgraden naar XP vanuit een Vista licentie, dat kost ook niks extra je betaalt allleen voor het opsturen van de XP cd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, sorry, offtopic ja :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |