![]() |
That's what she saaid #296
Kneuterigheid, schmeuterigheid!
:cool: |
Alsof ik niets beters te doen heb, Cherry Springs! Ik moet al over een kwartier weg om de forummeeting met mijn verfrissende en stijlvolle verschijning te verrijken.
|
Ik ben naar een autopsy aan het kijken op jouwbuis. nu zijn ze de schedel aan het openzagen, maar de zaag lijkt nogal bot of die gozer kan gewoon niet zagen.
|
Bah, je bent een vies.
|
hoezo martin?
|
ah daar komen de hersens al naar buiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik ben dan toch niet vies :p ik kijk misschien 'vieze' filmpjes. hoewel het dagelijkse kost is voor duizenden studenten/artsen neem ik aan.
|
Ik ben ziek of ik heb een heel gekke kater, hrmm.
|
volgende week voor het eerst nachtdienst, en dan ook nog de hele week. spannend *O*
|
Middag.
|
Zeker.
|
Mobius is weer unbanned, zag ik. :D.
|
Ja, helaas. Ik zag wel dat Supreme Dutch zijn account heeft verwijderd, maar die zal wel met een UC terug zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zlatlani10 ofzoiets dergelijks. En nog een andere maar die ben ik vergeten. Hij had nog een afscheidspost voor je gemaakt, heb je die gezien? Dat was in de tijd dat jij geen internet had. het was een foto van jou op een plaatje. (dat plaatje betrof volgens iemand de foto van die man van de pedo partij, maar of dat waar is weet ik niet). Missy heeft m verwijderd maar ik heb m bewaard ;) |
Haha, typisch hem. Hij heeft een obsessie voor mij. Ik denk dat hij homo is en mij aantrekkelijk vindt, maar binnen zijn milieu (Untermenschen) zal homoseksualiteit wel niet geaccepteerd zijn, en dan word je natuurlijk gefrustreerd.
SD denkt blijkbaar dat je pedofiel bent als je als 22-jarige het doet met een 18-jarige. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D.
|
|
oh oh oh juice toch (Y)
|
Ik ga douchen en dan Minke bellen om te vragen waar ze zijn. dan ga ik toch maar want m'n afspraak gaat alsnog niet door.
|
Arrrh, veel plezier pip
|
veel plezier noom!
|
Wat is dit een fijne dag, zeg. Zonnetje, maar niet te heet en een koel briesje, <3.
|
Redelijk weer inderdaad.
|
Ik kan vandaag gewoon aangekleed in mijn woonkamer zitten.
|
Citaat:
|
Oh jee, ik heb een gluurbuur.
|
Niet te gleuven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Joepie. M'n DigiD is eindelijk binnen.
|
Eindelijk? Dat duurde twee dagen bij mij.
|
Ja, ik ben gewoon erg ongeduldig.
|
Zo, meteen mijn studiewijziging doorgegeven. Nu kan ik lekker achterover gaan zitten totdat ik mijn pakket van de UvA binnen heb.
|
Ik ben als het goed is ook al weer ingeschreven voor volgend jaar.
|
Windows update, misschien wel eens tijd na 5 jaar.
|
Nieuwe voeding besteld en is verstuurd, hopelijk lag het daar aan.
|
anders nieuwe pc kopen?
|
Inderdaad, want dan is mijn moederbord naar de eeuwige binaire velden.
|
R.I.P moederbord
|
|
Citaat:
|
wat een ontzettende randdebiel. niks help, je doet het jezelf aan.
|
Darwin zal trots op 'r zijn.
|
idd. tssssssss
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |