![]() |
Waardeloze promotie #2
Webcamsex.nl:
BB Kelly: "ik ben puur natuur!" en dan zo'n spooky muziekje eronder met op het eind "OH KELLY!" WTF? :eek::s |
Ambi-Pur: Joop Braakhekke zit blijkbaar de hele dag aan een wc te snuiven. Echt, hoe diep kun je zinken. :|
|
"heb jij een nieuwe tv nodig?"
nou, als dat het geval was, dan kon ik die reclame ook niet zien hè |
Dat is niet helemaal waar, trouwens. Mijn moeder heeft een flink verouderde tv waarvan het beeld soms knettert of wegvalt. Ik kan over het algemeen nog wel dingen zien maar ik zou wel zeggen dat we een nieuwe tv nodig hebben!
|
weet ik ;)
|
Alldays inlegkruisjes: "nu met een vleugje kamille".
:S |
^ Ja, dat vond ik ook al zo idioot.
OT: In een reclame voor een of ander wc-schoonmaakmiddel hebben ze het over onhygiënisch vuil. Bestaat er ook vuil dat wél hygiënisch is dan? :confused: |
Ja, en over hygiënisch schoon gaat het ook vaak. De mongolen.
|
Citaat:
schoon (bijvoeglijk naamwoord; schoner, schoonst) 1 vrij van vuil of ongerechtigheden Ik zie toch een verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wie wil er nou kamille in zijn/haar kut?
|
Misschien wil je die geur wel
Het werkt verzachtend enzo, dat kan ook een excuus zijn. Misschien heb je een wondje ofzo. (maar dan zou ik het eerlijk gezegd eerder spoelen met een kamille-extract dan die inlegkruisjes dragen inderdaad. Het is ook wel onzin) |
Alsof kamille "verzachtend" werkt.
|
Dat staat op die zalfjes en theetjes :bloos:
|
Ja, dat heet oplichting.
|
Ik heb scheermesjes waarvan het vasthoud-gedeelte geparfurmeerd is. WAAROM?!
|
Het valt me ook op dat die gozer uit die reclame met Joop Braakhekke een wc binnenkomt zonder kloppen.
En WTF @ stefenootje :| |
Citaat:
|
Ik ken die hele Joop reclame niet. :confused:
|
Ik zag hem een paar dagen terug voor het eerst en het is inderdaad een verschrikkelijke reclame. (n)
|
Citaat:
maar dat komt denk ik omdat ik het eerst echt aanzag voor een kookproduct en die kop die Joop trekt;-p |
Post hem eens? Ik ken hem ook niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die reclame van hak voor verwenfruit oid.
Ja want hoerenlopers zijn echte fijnproevers. En ze verwennen de hoeren. Te veel achterlijkheid in die reclame (n) |
Citaat:
|
Bovenaan een schap met allerlei meuk bij een Kiosk-achtige aangelegenheid stond een bord met 'VERWEN JEZELF!'. In het schap lagen repen chocola, zakken chips en batterijen.
Ik vind het maar suggestief! |
Millenniumdoelen.nl:
Een man spreekt een vrouw aan op straat: "Ja, hallo, ik heb een persoonlijke videoboodschap voor u." *video waarin een Afrikaanse vrouw heel algemeen iets vertelt wat niet gericht is aan de vrouw op straat* :confused: |
Citaat:
|
De was doen bij Gordon. 'klein, maar toch krachtig' 'Haha, dat wordt in mijn slaapkamer niet vaak gezegd.'
*bibber* |
Citaat:
|
Niet promotie, maar meer het product op zich.
'Suiker light' -o- :lisa: wtf is dat 25% zand ofzo |
Hahaha :D
Je hebt ook vruchtensap Light. Het spul is ranzig, en ik kan me niet voorstellen dat het feit dat er minder calorieën inzitten er nou voor zorgen dat het veel gezonder is, aangezien er allerlei zoetstoffen in zitten. En als je zo nodig minder calorieën in wil nemen, dan eet je eens geen chocola ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mikte ook op coolbest. maar ik vind het echt vies :|
|
Ik vind het echt onzin. Als mensen nou gewoon eens als ze gezond willen doen, groente en fruit gaan eten in plaats van light snoep!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou zijn die bananen die net niet groen meer zijn wel 'lighter' dan die bijna-bruine, omdat er nog niet zo veel glucose in is gevormd. Heb ik mij laten vertellen.
Ik vind die reclames met Caroline de Bruin erin zo irritant, dat ze maar tegen haar moeder blijft vertellen dat het ook voor háar grijze haren werkt. Nu weten we het wel, en die moeder ook wel. |
Ik krijg er altijd de tyfus van als er beweerd wordt dat een bepaald product allemaal pure ingrediënten bevat. Dit en dat met pure hatseflats erin. Ja, natuurlijk is het puur voordat je het in je product verwerkt.
|
Of: 100% puur sap (kleine lettertjes: uit geconcentreerd sap)
|
Op een pakje Dubbelfrisss:
Het beste fruit dat de natuur te bieden heeft met een lekkere splash puur water. Vruchtenfrisdrank met ten minste 15% heerlijk fruit. Dus eerder water met fruit dan fruit met water. Bovendien zit er ook nog suiker, voedingszuur en aroma in, dus wat maakt het uit dat het water puur was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij van Panda weten hoe je drop extreem zacht en overheerlijk van smaak kunt maken. Het geheim van de unieke Panda smaak is de uitgekiende productie, de met hoogste zorg geselecteerde ingrediënten van de hoogste kwaliteit en een productieproces met een jarenlange ervaring.
Als je zin hebt in drop, dan geeft Panda je het maximale genot. De Panda drop is altijd vers en heeft een unieke zachte structuur, die de heerlijke dropsmaak ondersteunt. Je hebt overdrijven en overdrijven... Deze drop is overigens ook "soft & crispy", aldus de verpakking. |
Citaat:
oja: en 50/50 van Roosvicee. Ehmn Als ik de helft water wil en de andere helft vruchtendrank, dan ga ik wel ranja drinken. En volgens de reclame wordt het zo makkelijker om water te drinken? :rolleyes: Oja, en het smaakt naar ranja uit van die jerrycans die je altijd kreeg op kamp;), veel te waterig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |