![]() |
[Sexualiteit] voorstel
Goeiemorgen,
ik wilde jullie even een idee voorleggen. Ik ben niet zo'n vaste bezoeker van Sexualiteit, maar elke keer als daar een kijkje neem staan er altijd redelijk veel topics over penis/vagina- onzekerheden. Elke keer een nieuw topic, terwijl het eigenlijk allemaal op t zelfde neerkomt. Is het een idee om een algemeen Penis/vagina topic te openen en sticky te maken? Just an idea :bloos: kusjes! |
Of in ieder geval er maar één toe te staan.
|
Ik kom er nooit, maar over het algemeen gaat dit wel op:
Wat is de meerwaarde ervan? Kijk, als het een druk forum is dan zijn dit soort algemene topics goede oplossingen, maar als het niet bijzonder druk is moet je oppassen om teveel in algemene topics te willen gooien. Mensen kijken minder in dat soort topics omdat je veel moet bijlezen als je het niet de hele tijd volgt, wat het ook minder goed kan maken qua antwoorden/discussies. Daarnaast maak je het forum zelf ook rustiger omdat er minder topics zijn. Als het duidelijk verschillende vragen zijn (waardoor verschillende topics gerechtvaardigd zijn), niet enorm storend is en het forum niet bijzonder druk is dan kan je het in mijn ogen beter niet doen. |
Hm, is het overwegen waard, dan zijn veel vragen ook makkelijker terug te vinden. HvJ, ICU???
|
Mwah, dat vragen dan veel makkelijker terug te vinden zijn is meer theorie dan praktijk denk ik, op L&G wordt het grote zwangerschapstopic ook nooit doorgelezen maar wordt elke vraag opnieuw gesteld. Door het stickytopic is de rest van de pagina wél een stuk overzichtelijker.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |