![]() |
The sims: The complete collection
Hey mensen,
als ik deze game installeer dan krijg ik een error bij het opstarten dat er na acradabra nog een pack is geinstalleerd en dan doet hij vervolgens niets meer... Iemand een id waar dit aan ligt? |
Hoi, eigenlijk heb ik min of meer hetzelfde probleem:
Hoe moet je Sims 1 installeren als je Deluxe, beestenboel en superstar hebt? In welke volgorde? Ik heb al een poging gedaan, moet ik dat weer deinstalleren? [offtopic] Dit is een andere vraag dan die van TS, maar ik wilde er geen nieuw topic voor openen. Is dat goed? |
Wat gebeurt er als je de CD van abracadabra erin stopt en dan opstart?
|
dat uis dus het rare, die heb ik helemaal niet. Die dvd die ik heb installeerd ie alles van en als ie klaar is kan ik niet opstarten. Ik heb de dvd er ook in en dan blijft ie maar vragen naar de cd-rom ervan xD
|
Citaat:
Of dat vragen van het spel komt doordat de cd illegaal is of door een technisch mankement zou geen verschil moeten maken voor de effectiviteit. ;) |
Ik heb gehoord dat de sims qua add-ons erg nauw luistert. Volgens mij moet je alle add-ons op volgorde van verschijning uitbrengen, anders willen sommige add-ons niet geinstalleerd worden. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |