![]() |
Boekenlijst Universiteit
Weet iemand wanneer je de boekenlijst voor een universitaire opleiding (aan de UTwente) krijgt? Of moet je die zelf ergens aanvragen?
Alvast bedankt! |
Meestal krijg je op de universiteit geen boekenlijst (ik heb er iig nooit één gehad...niet dat dat alles zegt, maar goed ;)), maar staan de boeken die je nodig hebt in de studiehandleiding van een vak of de totale opleiding.
|
Welke opleiding aan de UT ga je doen? Meestal is het op de UT zo dat je na het introkamp de boeken kan kopen of in de eerste week. Maar als je even zegt welke opleiding je gaat doen vraag ik het eventjes voor je na bij een van mijn huisgenootjes / vriendinnetjes (die weten het vaak wel).
|
Mijn toekomstige universiteit (Tilburg) heeft een online studiegids. Hier zie je al je vakken en krijg je meteen een overzicht met boeken etc. Géén idee of dat bij de UTwente is, maar het is het zoeken waard denk ik :)
|
Citaat:
Aangezien je vaak je boeken een stuk goedkoper kan krijgen via de studievereniging is slim om dat even af te wachten, zeker de eerstejaars krijgen vaak wel redelijk wat korting. |
Een boekenlijst heb ik nog nooit gezien, maar meestal staat bij het vak dat je gaat volgen welke boeken je moet hebben.
|
Ik kreeg altijd een lijst van de studievereniging, omdat je dan de boeken goedkoper via hen kon kopen. Via die lijst wist ik welke boeken ik moest hebben; een officiele lijst van de studie was er niet. Wel kun je natuurlijk in de vakbeschrijving kijken welke boeken je nodig hebt.
|
Ik ga psychologie doen, maar ik zal het even checken op die site die Evatjuhhhh geeft.
|
Citaat:
Ik zou gewoon even mailen als je het precies wil weten: bestuur@dimensie.utwente.nl (ik denk dat je daar het snelst antwoord van krijgt) of dicie@dimensie.utwente.nl. Zij kunnen je waarschijnlijk ook wel laten weten wat de kosten zullen zijn voor het eerste kwartiel. Succes! |
Dankje! Ik was helemaal vergeten dat ik die brieven had gehad! :bloos: Ik heb echt onwijs veel zin in de introductie! Misschien tot-daar-ziens! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |