![]() |
Wel eens een orgasme gefaket?
Wie doet er aan faken??
Zag net aflevering "The Mango" van Seinfeld en het gaat daar over faken dus vandaar. ;) Ik niet by the way. |
Ik heb wel eens geprobeerd een orgasme van mijn vriendin na te doen qua geluid om haar te laten zien hoe het was... Werkte niet ;)
|
Nee.
|
Een keer gedaan.. daarna zo schuldig gevoeld dat ik het nooit meer gedaan heb. 't Is gelukkig nu ook nooit meer nodig :cool:
|
Nee
|
nope
|
can't help you, mate
Ik vraag me ook af waarom mensen dat doen.. houden ze soms niet van seks/klaarkomen? als het niet gaat, zeg dan gewoon eerlijk dat het niet lukt, dat je er geen zin meer in hebt etc. Wees eens eerlijk tegen je bedmaatje... |
nee
|
Ik wel eens bij een kluns van een eenmalige minnaar die er duidelijk niets van bakte en het ook niet in die richting zou gaan komen.
Deels om er vanaf te zijn, deels omdat ik het sneu vond. |
Tuurlijk! Dan jas ik gewoon een half glas lauwe yoghurt in dr oog!
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijzondere manier van redeneren heb je. |
Citaat:
|
Citaat:
Ken je dan iemand die faket? ;) |
Citaat:
JERRY: What?! KRAMER: Yeah. JERRY: You faked it? Why would you do that? KRAMER: Well you know, if it's enough already and I just wanna get some sleep. ;) Je hebt gelijk hoor, ik snap dat ook niet. |
Nee.
|
Ja
|
Gaat best moeilijk als man zijnde.
|
Dat lijkt me wel meevallen, als je het met een condoom doet zeker.
|
ja precies, meteen naar de wc rennen, lege condoom in de prullebak deponeren en terug gaan
|
Citaat:
|
Niet expres, maar aangezien ik hem meestal afdoe is het nogal obvious.
|
Citaat:
2: waarom? |
Nope
En degene die het wel doen Ik vidnt het nogal een trieste manier van liegen wat voor kut excuus je ook kan verzinnen |
:D
|
Ik ben zo vaak niet gekomen, maar dan zeg ik gewoon dat het genoeg is zo.. Vooral als de seks zuigt zou dat handig zijn, weet je tegenspeler dat er wark aan de winkel is :O
|
nope.. Ik heb wel eens mijn orgasme een beetje overdreven. Hij deed zo zijn best;)
|
Citaat:
uhmm jep, ken het, was tevens mn eerste ervaring met een jongen:bloos: khoop toch nog altijd dat hij t niet wist, maar ik denk van niet.. |
The Mango is trouwens heel leuk. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me dus duidelijk, ik heb nooit gefaked. |
Nee.
|
Citaat:
hahahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom?
|
Citaat:
Maar ik neem toch aan dat als je iemand niet meer ziet, je je geen druk hoeft te maken om zijn/haar ego. Want dat is voorlopig het enige excuus om te faken. Kun je me een reden geven waarom je wel zou faken tijdens een one night stand? |
Nooit.
|
Van mij mogen alle meisjes hun orgasme faken. Their loss, not mine.
|
Citaat:
dus ja als jij een harde tante bent die t leuk vindt om mannen af te blaffen heb je idd geen reden om te faken. je valt dan trouwens wel al gauw in de categorie der sociopaten :p |
Citaat:
Just guide the way.:o En ik ben zeker een harde tante, tegenover hardleerse, opdringerige types maar die vind je niet in m'n bed.;) |
Nee, nog nooit gefaked, maar ik heb wel tijdens de eerste paar keren dat ik seks had gedacht dat ik was klaargekomen, maar toen ik na een tijd een nieuwe sekspartner had bleek dat klaarkomen veel beter voelde.
|
Citaat:
|
Ik fake vrij vaak.
|
Alleen bij het rukken.
|
ja altijd
|
Ik heb er de kans nog niet voor gekregen X D
|
Citaat: