![]() |
wat doe je aan om te slapen?
ikzelf nu in de zomer, simpelweg mijn boxers, en afh. van de temperatuur een T-shirt
|
afhankelijk van weer en stemming, maar altijd iets. alleen nooit ondergoed, gewoon een shirtje, of een pyamabroek, soms een nachthemd, ik heb juist in mun bed graag iets aan, kweet ook niet precies wrom...
|
satijnen jurkje vind ik altijd het fijnste slapen, en anders hempje met boxershort :)
|
Met dit warme weer draag ik alleen een hempje + onderbroek.
Normaal gesproken een pyjama broek met hempje. |
In de zomer ofwel niets, ofwel slipje met topje...
|
alleen boxershort, ook in de winter
|
m'n boxer over m'n geboorte-pak.
(if ya know what i mean?!) ;) and that's the naked truth! |
Citaat:
Ik draag meestal een flanellen pyamabroek met spagettie hemdje ofzo,ik heb ook een heel koel big panter met glitter vleugels nachthemd maar die ligt nog bij melvin (melvin:mad:) |
Het liefst gewoon niets, en anders een hemdje en een onderbroek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon een boxershort met n xxl t-shirt :D
|
in de winter gewoon zo'n pyama achtig broekeding, en een t-shirt ofiets! En nu..in de zomer onderbroek + t-shirt/hempje!
|
Een pyjamabroek (lang of kort) met een oud polootje of shirtje.
Mijn nieuwe aanwinst: http://picserver.student.utwente.nl/...re.php?id=2249 Uber relaxed :cool: |
Citaat:
Vet Gek! (y) |
alleen een boxer.
|
Ligt aan het weer, nu alleen onderbroek + hemdje :o
|
ligt aan het weer inderdaad, in de zomer meestal een hempje of polo + boxer of een satijnen jurkje.
Als het wat kouder is een satijnen pyjama, oud overhemd of polo met zo'n soort pyjamabroek als Rosi. ps. Leuke pyjamabroek Roos (y) |
kheb nu een PinkPanter slaapjurkje, dus ik heb of die aan of een boxer met t-shirt :D
|
Meestal gewoon broek met hemdje...
Ik heb ook zo'n blauw jurkje-ding met hawaiibloemen... Van de kinderpyama's bij de hema :) |
meestal pyama of slaapkleed maar in de zomer gewoon een groot t-shirt met een oud shortje
|
's winters een pyjamabroek met tshirt, 's zomers hemdje met onderbroekgedoe...
|
Citaat:
Ik heb meestal gewoon een hempje en een pyama broek aan als k ga slapen, of alst heel warm is een hempje met onderbroek. |
meestal een spaghettihemdje met een pyamabroek
|
Shirtje met een pyamabroek eronder of een ouderwetse nachtjapon
|
een boxer met een shirt/topje
|
ligt heel erg aan het weer
nu: hemdje met onderbroek als het iets kouder wordt, doe ik een kort pyama broekje aan met evt een t-shirt/polo ipv hemdje. En in de winter altijd pyama |
M'n adam en eva kostuum
|
Citaat:
|
Als het niet te warm is - niet bij elkaar passende pyjamabroeken/truien/nachthemden (ook nachthemd bij pyjamabroek :p), als het warm is een t-shirt achtig nachthemd en als het heeel warm is alleen mijn ondergoed.
|
Adamskostuum en een boxer.
|
boxer, voornamelijk zwart
of niets |
t-shirt & string of onderbroek
|
boxer, en als mn vriendin bij me slaapt nakend
|
boxer en spaghettitopje/hemdje
|
Citaat:
|
boxer
soms tshirt erbij wiwuw |
ik draag altijd een zwart fluwelen jurkje met spaghettimouwtjes
als het koud is kruip ik gewoon dichter tegen m'n vriend aan en als het koud is doe ik m'n deken af.... kan niet goed naakt slapen....dan voel ik me zo......naakt :confused: :rolleyes: soms, heel af en toe na iets leuks wat ik met m'n vriend heb uitgespookt blijf ik wel eens met wat minder aan in bed liggen...... ;) |
Citaat:
|
Als het iets kouder is.. mijn geruite pyjama broek, en een hempje...
Met dit weer.. eingelijk alleen ondergoed.. :) |
met dit weer niets of een boxer
|
Nu alleen een string, of een string met een koala-shirtje van 10 jaar geleden :)
In de winter een lekkere warme pyama met ijsbeertjes of schaapjes erop. |
boxer
|
hempje.. thshirt...
|
alleen een slipje, en als het echt koud is een satijnen nachthemd of een gewoon t-shirt erbij
|
met dit weer: korte broek& hempje
|
Als het koud is: T-shirt en onderbroek/boxershort van vriendjuh
Als het warm is, zoals nu bijv. : hetzelfde als hierboven alleen dan het t-shirt weglaten :) |
nu: string/onderbroek/boxer/niks
als het iets kouder is datzelfde met een polo |
niets of n boxershort
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |