![]() |
Bekendste Forummers Part 2
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1552722
Aangezien die vorige geupt was. Leek het me wel leuk. Ik zou zeggen Evito, Fleet, Nare, Machiavelli e.d Maar natuurlijk ook Koen, Tofke_H, Boogie! Dames: Leonoor, Ieke, Kruimel en Kiwi (omdat ze lief is). Maar ze heette hier volgens mij Quiana he? Natuurlijk denk ik meer aan de oude groep zoals de ''beruchte'' evito-groep. Hoe denken de oud-forummers en de nieuwe forummers erover? (dat ik(Solero) trouwens in het vorige niet genoemd was :o :P) Spui los! |
Ik ken de helft van de mensen die jij noemt niet eens van naam :o.
|
Ja, ik ken alle nieuwe DK'ers niet, dus ik dacht maybe leer ik ze zo kennen.
|
Oke :).
Om zelf wat forumers te noemen: Kazet Nagorra, T_ID, Mark Almighty, Paranoide, Leonoor. Dat is eigenlijk het eerste wat me zo te binnen schiet. En Nare man. |
Missy, Solero (;)), Boogie en Jon.
|
Ook bekende volgens mij!
Ik ken alleen Paranoide niet. |
Boogie was wielrenfanaat toch?
Btw, DarkP. Sinds wanneer ben jij medewerker? En wat houdt dat eigenlijk in? |
Bekend: Kazet Nagorra natuurlijk, Nare Man, WolterB, Jon, Boogie
Berucht: Mark Almighty, Fleet Admiral, Kruimel, hhendrikxx, T_ID, TheCreator, niels, Mutant, Alicia Silverstone |
TopDrop
|
Wat verstaan jullie precies onder bekende forummers?
|
Waarvan bijna iedereen wel weet wie het is.
|
Jon.
|
Citaat:
|
Om heel eerlijk te zijn, zegt de oude garde me niet heel veel. De namen ken ik, de verhalen erachter ook meestal wel. Maar de tijd dat ze er waren heb ik niet echt meegemaakt.
Als ik denk aan de bekende forumers, dan is het vooral het standaard rijtje als: Boogie, Ieke, Leonoor, Jon, Niels, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
DJ Flem, Koen, Gluipige bever, Simon, MA, FA, pr0xy, Obi Wan, dystopia
|
Citaat:
Ik zeg: T_ID, nare man, gatara, Sovreze, spawn again, giftig kevertje, mema,... En ga nog even nadeken |
Citaat:
|
Fleet Admiral, Kazet, Jon, Nare man, WolterB, T_ID, Paranoide, Tofke_H, M@rco en nog meer.
|
Citaat:
|
o, LL vergeten!
|
dystopia, ruby soho en MelodyOfDeath... dat was mijn tijdperk van lifestyle :D
verder nare man, tofke_H en Morgan maar ik vind mezelf de allerleukste natuurlijk :rolleyes: |
Oh ja, Morgan en Sarah natuurlijk.
|
Citaat:
Standaard de gebande leden met veel rellen natuurlijk, Evito, Fleet, Mennuz, Bever, Niels. En de grote namen van het forum: Ieke, Jon, M@rco. En, ja, dan kan je nog wat dk'ers van nu en van vroeger noemen, en onzinners. Maar ach. ;x |
Citaat:
|
Citaat:
Ot; ik heb al geantwoord. |
Citaat:
Citaat:
en ik heb wel eens wat gelezen van toen. |
Whaha, dat topic was van mij! :cool:
|
Ik natuurlijk. :')
|
OMG duivelaartje post in dit topic!!!1j1HJ!JH! :eek:
|
Citaat:
|
Lionheart, de topposter! En Bob de beer etc (H)
|
Wat LL zojuist zegt.
Zo'n beetje de standaardlijstjes hè. ;) Mark Almighty en Boogie vind ik wel de meeste recente beruchtelingen. ;) |
Boogie berucht??
Ik weet nog wel dat we hebben geprobeerd met het ''evito-groepje'' om het forum over te nemen :P Wat een dromen hadden we toen haha.. |
Hoe neem je precies een forum over?
|
Hmm, Evito.nl is toch al heel lang dood?
|
Hacken, spammen, proxy's gebruiken etc.. en we hadden zeg maar toendertijd alle ''beruchte'' forummers op evito.nl (een forum) zitten. Zal is kijken of het nog werkt.
|
Citaat:
|
Alle verhalen enzo wat we hebben gepost want in het begin was het wel leuk heeft nog iemand maar ik weet niet wie. Maargoed, op den duur was het saai de helft leek wel depressief waaronder evito zelf en de ''normale'' mensen (waaronder ik mezelf versta :P) Jet, Sjoerd en ik hadden het wel weer gezien..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ALLANG niet meer.. te weinig geld.
|
Hmm, volgens mij zijn we nu offtopic, dus ik hou het hierbij. :o
Ik heb btw ook een tijdje op evito gezeten. :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ja, weer ontopic.
|
Fleet Admiral
mennuz |
Kazet, Topdrop, Pippeloen. Maar ik ken eigenlijk alleen de DK'ers goed, dusja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |