![]() |
Glaasje draaien.
Mijn zusje kwam van de week thuis met het verhaal dat een aantal jongens uit haar klas gingen glaasje draaien. Heb jij ooit wel eens glaasje gedraaid? Hoe heb je dat gedaan? Met wie was het? Had het effect? Of vind je het grote onzin?
|
Mensen die "glaasje draaien" serieus nemen kunnen bij mij zowel op minachting als medelijden rekenen.
|
Ik draai mijn glaasjes wel eens om ja
|
Glaasje draaien:
Bijna iedereen heeft het wel eens gedaan; glaasje draaien. Je pakt zet een glas ondersteboven op een ouijabord, of maakt er zelf een van papiertjes met letters, cijfers en ja en nee. Alleen weinigen beseffen hoe gevaarlijk dit 'spelletje' kan zijn. Goede en slechte entiteiten, De meest entiteiten zijn aardbewoners en zoals je goede en slechte 'levenden' hebt, heb je ook goede en slechte 'overledenen'. Je weet dus nooit wie je aan 'de lijn' hebt. De meeste mensen vragen naar een bepaalde persoon, helaas komt het maar weinig voor dat je deze persoon ook daadwerkelijk te spreken krijgt omdat deze al is overgegaan. -Spirituele-wereld.nl |
Oh, en ik vind het echt de grootste onzin.
|
Ik heb het nog nooit gedaan en ik heb er ook geen behoefte aan.
|
Nee :S Ik weet niet wat jullie allemaal geloven en ik geloof dat de doden in een aparte wereld zitten die er is om bereikt te worden door de levenden. Wacht gewoon tot je zelf de pijp uit bent en dan snap je alles. Maar dat is mijn mening natuurlijk (Y)
|
--> Mystiek. ;)
Verder, nee, nog nooit gedaan. Ik vermoed dat het grootste deel bullshit is, maar ach, heel veel boeien doet het me niet. |
Ah. Ik dacht bij 'glaasje draaien' in eerste instantie aan 'spin the bottle'. Ik denk dat dat genoeg zegt over mij en mijn mening over glaasje draaien.
|
"Maar dat is mijn mening natuurlijk". Dat is altijd zo'n achterlijke dooddoener.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar ben wel eens bij zo'n "sessie" aanwezig geweest.
En het was zo god-schu-we-lijk eng! |
Nog nooit gedaan.
|
Ik was even vergeten wat het was en dacht dat het een drankspelletjes was, zoals kaarten blazen, zap-de-nigger en 4x schieten.
|
Wattes?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gedaan en ik geloof niet dat op die manier contact zoeken werkt.
Ik geloof overigens wel in geesten van overleden mensen. |
Nog nooit gedaan en wil het ook niet. Als het al waar zou zijn en er echt geesten zouden komen dan heb ik liever niet dat ze bij mij gaan spoken.
|
|
Ik geloof er niet in. Maar ik denk dat het zoiets is dat je wel weet dat het lulkoek is dat je niet vermoord wordt door de geest van een klein meisje als je om middennacht voor de spiegel gaat staan, je haar borstelt en zegt "Mary Worth, Mary Worth, Mary Worth, ben je daar?" maar dat je liever niet uitprobeerd.
Best wel stom, eigenlijk. Ik heb geen dringende verlangens om het eens te gaan testen. |
Citaat:
|
Ik geloof erin, en ook in de dramatische gevolgen die het kan hebben. Zodoende heb ik het nog nooit gedaan, en ben ik het ook niet van plan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat wil je een hele wetenschappelijke studie erover? Dude..
|
Citaat:
|
Nouja, dan krijg je de discussie wél of niet geloven en dat is puur gevoel neem ik aan.
|
Citaat:
|
Dat snap ik, maar ze zullen je blijven bestoken met irrationele argumenten.
ontopic: Ik heb mijn mening hierover al kenbaar gemaakt maar ik vind dit toch binnen de lijnen van flesjes draaien / geesten passen. |
Ik heb het nog nooit gedaan en als ik het wel zou doen denk ik niet dat het enig effect zou hebben want ik geloof niet in geesten. Ben dus ook niet van plan om het ooit te gaan doen.
|
http://www.spirituele-wereld.nl/begr...20draaien.html
haha, heeft iemand hier wel eens een 'plakker' gehad? :D |
Citaat:
Zo, jij hebt gehoord wat je wilde, dus zullen we de discussie maar alvast afkappen voor hij begonnen is? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
'Mensen die toch graag contact willen hebben met een overledenen, raad ik aan een medium te bezoeken en daarmee te kijken of er boodschappen zijn.' je medium als voicemail! |
Ik kan necrofielen eerder aanraden om een psychiater te zoeken in plaats van een medium.
|
ik dacht ook aan dat eerst:
http://i277.photobucket.com/albums/k.../notthedog.jpg Ik geloof dat ik het één keer eens heb gedaan toen we nog heel jong waren. Ik vond er weinig aan. Waarzeggertje spelen en spookhuis was veel leuker. |
Citaat:
|
Hoe kan iemand met zijn volle verstand in dit soort dingen geloven? Er is niets logisch aan.
Wel een keertje gedaan toen ik 10 was ofzo, met een paar vrienden op een verjaardag en toen waren er ook twee kleinere meisjes die we toen bang maakten door in het donker met een deodorant te gaan spuiten. "ppssssssjjjt" "WAT WAS DAT?!?! :eek:" En wij natuurlijk meespelen dat we ook schrokken, geweldig :') |
Citaat:
|
Waarom geloof je in "dramatische gevolgen" als je het nog nooit gedaan hebt? Mensen verzinnen ook wel eens dingen, weet je.
|
Ik ben ouder dan 12 en dus heb ik de mentale capaciteit om het hele mystieke gedoe erachter tot onzin te reduceren. Wel heel erg grappig om te zien dat zoveel mensen er bang voor zijn. Grow up :D
|
ik heb zo'n gevoel dat deze topic niet meer gaat goed komen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |