![]() |
Subterranean Homesick Saai #301
oih
|
nou nou, dat gaat allemaal weer snel, en dan op dit uur!
|
Jezus Kazet :D
|
ik heb gewoon wsz nummer 300 gemist :D
|
terwijl we je nog riepen!
|
Waar is iedereen nu ineens? Het was net zo gezellig. Ik wil niet naar behed!
|
abcdefghijklmnopqrstuvwz
|
Dit is echt niet bedoeld om te slijmen of iets, maar serieus M'non, ik moet lachen om bijna elke post van jou!
|
kutzooi
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt nu net alsof hij een halve meter lang en breed is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar, ik zat eraan te denken ja, om gewoon niet te gaan slapen, maar daar ben ik toch weer net te moe voor.
|
Morgen ga ik m'n koffer maar eens pakken en dan even eten en drinken halen voor in de trein en dan tjoeki tjoeki trein naar paris
|
je bent een vervelende zeikerd, manon!
|
trouwens, stefenootje, als je kunstgeschiedenis gaat studeren moet je maar wennen aan dat soort boeken. Want je hebt een of andere kunstgeschiedenisbijbel, en als je die wil lezen moet je hem echt niet op je schoot of buik houden want dan gaan je ingewanden er aan, niet normaal :|
|
Citaat:
|
Ja je weet wel Stefanie, stelen. De bedoeling was dat jij zou zeggen: "maar hoezo dan????//////!!!11~~~~`oneoneoneleven", en dan zou ik reageren met: "ja, dan moet je stoppen met de pil en tijdens je ovulatie hierheen komen". En dat zou dan supergrappig geweest zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en omg, wat doet die archondingessoledo hier de hele tijd met zn domme opmerkingen? |
ik wil wsz #1337 wel openen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: oh wacht, dat had je erbij gezet. Rukkeduk heej, hoe laat is het, Fordje?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb besloten om wakker te blijven. Vet man. :cool: Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik ga zo maar koffie zetten dan, denk ik.
|
Citaat:
|
Een pilletje is ook met een hamer verholpen! *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: