![]() |
SAAI: Soms Als Alles Irriteert #302
Ofzoiets.
Dit forum vereist dat je 10 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 6 seconden. |
Hoi.
|
Topdrop, ga nou eens lezen wat ik gedroomd heb. :(
|
ok :bloos:
|
:) Braaf
|
hahahaha :D(y)
waarom specifiek ik? :bloos: |
Geen idee, het zullen wel mijn onbewuste verlangens naar jou zijn, denk je ook niet? ;)
|
Waarschijnlijk :bloos:
|
Of misschien omdat er een kasteel in zat en jij prince charming-haar hebt --> ridder :confused:
|
hmm.. maar het was niet echt een kasteel toch?
maar ik weet het ook niet hoor. jij kunt het beter zeggen dan ik, want jij hebt het gedroomd :) |
Ja.. nou.. een apart kasteel zegmaar :D
|
Maar ik ga nu schilderen want ik wil dat doek nu wel eens af hebben. :)
|
waarom eigenlijk augurken? hou je van augurken? ben je zwanger? :o
|
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee.. Misschien heb ik een traumatische ervaring of zo, ik herinner me dat ik als kind ook steeds droomde dat een grote augurk me op de hielen zat :D. Dat heb ik echt heel vaak gedroomd, en iedere keer nét voordat ie me te pakken kreeg werd ik wakker. Maar ik heb niks voor of tegen augurken of zo :confused:.
|
Titel (y)
|
ik ga zo slapen en ik hoop dat kazet dan wat liever is tegen me in mijn dromen.
maar eerst een dikke joint roken. een dikke joint roken, op dit tijdstip ja? ja, vannacht heb ik nachtdienst dus ik ga nu even mijn ritme omdraaien en met een joint slaap ik beter. |
ggoooeoeoedmeuning!
|
en een roflcopterbokaal voor topdrop in het vorige topic!
|
ik moet echt nodig kakken maar ik heb net een zetpil genomen tegen de hoofdpijn aangezien ik geen normale paracetamol meer had. ieeeeeeh :s :s
|
of is dat tmi
|
:o
|
zeppelinpil! iehhh
|
Citaat:
|
fijn dat je er zo over denkt!
|
Zetpillen zijn opwindend.
|
ik vind dat je hoofdpijn bestrijding prioriteit moet geven
|
Koffie. (y)
|
Citaat:
ik ondervind namelijk geen opwinding. ik vind het wel fijn dat het sneller werkt dan via orale inname. Citaat:
dan krijg ik dat waarschijnlijk de hele dag niet meer en moet ik rondlopen met een opgeblazen buik. want zo werkt mijn systeem. |
Ik heb lekker lang geslapen zeg. :o
Gisteren was ik zó kapot van het uitgaan zaterdag en het werken gisteren, en toen gingen we 's avonds ook nog naar een voorstellingenavond in de open lucht (in de regen dus) en toen ging ik pas om 2 uur slapen ofzo. En nu werd ik lekker pas om 12 uur wakker, heerlijk. :) |
Citaat:
|
Pff ik slaap veel momenteel.
|
En het is nog niet genoeg, eigenlijk.
|
Ik ga denk ik The Sims maar eens installeren, dan ga ik dat spelen! En als ik er genoeg van heb ga ik tekeken.
Oh, eerst maar even die cd betalen. Goeiemorgen trouwens! |
Hoi Dp, gaat het weer een beetje?
|
nee dus. je bent moe. slapen is goed als je ziek bent (y)
|
Citaat:
|
ik ga eens wat posten op t en c :cool:
|
Ik ga er weer posten als ik Jan Jaap van der Wal heb gezien. (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
DP *O*
|
Neko!! :)
|
Jaaa! Beterschap enzo!
|
Visage \m/ :mad: \m/
|
Citaat:
|
minke, mag ik een topic openen over decors, op t en c?
|
Minke komt niet meer op T&C. Aangezien WolterB er heerst, zal dat best mogen, mits hij dat topic leuk vindt. Zo niet komt er een slotje op en wordt er waarschijnlijk gezegd dat er offtopic gegaan werd.
|
Ja nee dat weet ik wel maar het blijft haar vakgebied :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |