![]() |
leukste stad tussen den helder en grunn
Onder het motto fantome en ik gaan weer eens meeten hebben wij een probleem. In middels hebben wij alles op de lijn Den Helder -Groningen (zowel de bus verbinding als trein verbinding wel gezien).
Amsterdam hebben we gezien en Utrecht ect. In fact alle redelijk grote steden. Dus onze vraag waar moeten wij heen, zien wij steden over het hoofd of hebben jullie nog suggesties. Een aantal steden start op een achterstand en dat zijn: Den Helder; Groningen; Amsterdam en Utrecht spui u ideeen: namens fantome: light fighter |
|
We meeten overigens op woensdag 27 augustus. Geen onbelangrijk detail ;)
En pixeldansje: bedankt voor het meedenken (en tot morgen ;)) |
Den Bosch!
|
Den bosch ligt nou niet bepaald op de lijn Den Helder - Groningen of ik moet hoog nodig wat aan mijn topografische kennis doen;)
|
O, ik lees niet goed.
:o |
geeft niet en anders reist fantome maar wat langer :P aangezien het voor mij dichter bij is geloof. Den Bosch is namelijk best cool
|
Zwolle?
|
Zwolle!
Op de lijn Den Helder - Groningen ligt toch alleen Leeuwarden? ;) |
Citaat:
|
ow wacht, je maakte een grapje. :o
|
:D
|
Rij om langs Haarlem?
Isfijnwinkelenofzo. Amersfoort ook wel. |
hmmm Amersfoort klinkt voor mij wel aantrekkelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg mooi oud stadje dat in verglijking met een a'dam en utrecht en delft erg rustig is maar wel druk genoeg om gezellig te zijn, mijn stad^^ |
Amersfoort is wel cool, lekkere koffie op het station bij Coffee-United.
|
Tja, die heb je in Groningen ook. Dus daar hoeft de TS niet helemaal voor om te rijden via Amersfoort ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder is met haar zussen (50+) in Amersfoort geweest en zij vonden het allemaal tegenvallen. ;)
|
Citaat:
Er zijn s'avonds regelmatig leuke festivals met veel muziek en andere cultureele activiteiten (jazz festival amersfoort, festival per expressie, en nog veel meer), er is goed te shoppen en er zitten een aantal leuke kroegen/uitgaansgelegenheden.:) |
spreek af op schiphol en vlieg naar moskou,..,
dan doe je er ongeveer even lang over.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |