![]() |
Waarom ik er even niet was
Haai iedereen,
Vorige week kwam er een einde aan een 386 dagen duurende relatie van mij en mijn vriendin, met veel verdriet vertel ik het jullie omdat ik gevoelens opkrop en er niet graag mee voor de dag kom. Mijn vingers trillen als ik dit allemaal typ, verdriet.. Woede.. en een rare vorm van angst, het moment dat jullie deze zin lezen ben ik aan het wenen omdat ik het gevoel heb dat niets nog iets waard is om voor te leven op dit moment. De voorbije week was de lastigste in mijn leven.. Het is nog al eens uit geweest tussen mij en een meisje maar niet na een heel jaar.. En het ergste is dat ze nog heeft geneukt op de toiletten van een station met een van haar beste vriendin.. Ik heb geen zin om hier een mooi dramatisch verhaaltje van te maken want tjha wat boeit jullie dat.. Sorry voor spellingsfouten.. bedankt iedereen ik hoop op een reactie ook al gaat dit nergens over ik wil gewoon wat steun.. Mikey. |
Heel rot voor je en het komt uiteindelijk wel goed. Echter is het niet de bedoeling om mededelingtopics te openen. Dit soort verhalen kunnen heel goed is het 'hoe voel je je ' topic :)
Sterkte de komende tijd |
Citaat:
|
Citaat:
Het is ondraagelijk.. ik weet dat het soms lijkt of het voor altijd is.. maar dit is het ook, hier kom ik niet meer bovenop. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sorry dat ik hier het forum kom verneuken, het is niet eens op de goeie plek.. Jullie heb hier geen nood aan |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet dat dit voor jouw voelt als het enige belangrijke verdriet op aarde, maar hier is gewoon het 'hoe voel je je op relationeel gebied'-topic voor. Everybody hurts.
En liefdesverdriet voelt altijd alsof het niet overgaat, dat hoort erbij. Je bent 16, het gaat lukken. Sterkte (y). |
Citaat:
|
Citaat:
Verder: shit happens, blijkbaar was ze niet de juiste voor je, volgende keer beter. (y) En met geld koop je geen liefde. |
Citaat:
haha, mijn mond viel ook even open hoor;) Tuurlijk is het superkut dat het uit is. En iemand anders neuken is al helemaal niet tof. Ookal geloof je het waarschijnlijk niet nu: je komt er wel over (y) Maar geld steken in een relatie hoort erbij. Wil niet eens nagaan hoeveel mijn vriendje mij al heeft gekost haha ( als in 'ik betaal hoor!' bij de film, uit eten, etc + busreisjes etc) |
Ah, dus daarom was je er even niet.
|
Citaat:
|
Wie?
|
Citaat:
Dat was wat ik ook dacht... :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |