![]() |
Gewoon jammer of..?
Hallo:D
Ik ben 2 jaar ouder (dus dat meisje van 15 is hier dus niet van toepassing). Ik was 15 toen ik deze account aanmaakte. Afgelopen zaterdag was ik in drievliet. Heel leuk. Bij de botsauto's, een heel leuke jongen. We keken naar elkaar, telkens weer lachen, en als het ritje was afgelopen gingen we telkens weer. Als hij ging ik ook weer, en andersom ook. Ook gingen we elkaar heel de tijd achterna met de botsauto's. Hij beukte zo hard met die botsauto, dat ik heen en weer slingerde, en hij daarop lachend zei: 'Wel blijven zitten hè'!:D Maar je raad het al. Na 8 ritjes moest ik weg. Daarna heb ik hem niet meer gezien. Ik weet helemaal niets van hem, zijn naam niet, helemaal niks.... Alleen dat hij op zaterdag 2 augustus in Drievliet was. Het was niet druk. Het enige wat ik weet. Ik kan hem ook echt niet vergeten. Kmoet er telkens aan denken. Maar ik zie hem gewoon nooit meer. Kheb al geprobeerd hem te vergeten. Sommigen zouden zeggen, volgende week denk je niet meer aan hem. Ik hoop het. Maar nu kan ik het niet. Is er dan niks wat je kan doen? xxx:) |
Nou, dan denk je de volgende keer: fuck die stereotypen, ik vraag zijn telefoonnummer/e-mailadres.
|
Ja, HAD ik dat maar gedaan ja.
Echt stom dat ik dat niet heb gedaan. Ik had denk best lef gehad om te vragen. Maar daar heb je nu niks meer aan!:( |
Nee dus heeft het geen nut om nog aan hem te denken, de kans dat je hem nog een keer ziet is vast niet zo groot. Dus gewoon aan iets anders denken als hij in je hoofd opkomt.
En het is nog niet eens een week geleden dat je hem hebt gezien, is het dan niet een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat je hem niet kunt vergeten? |
een jongen op de kermis bij de botsauto's DAT ZEGT NIET VEEL GOEDS EAH
verder: ga gewoon weer daarheen, misschien mag je een rondje mee op zn scooter! |
Citaat:
|
Oke, beetje voorbarig is het misschien wel, dat ik hem niet kan vergeten.
Maar kzou hem gewoon nog n x willen zien en dan praten en zn email vragen ofzo. tKan nu gewoon niet meer. Daar baal ik van.:S En kdenk ook dat de kans gewoon veel te klein is dat ik hem nog n x zie. Heeft niemand tips?? |
Geen andere tips dan hem proberen te vergeten. De kans dat je hem ooit nog zal zien is heel klein zoals je zegt, dus je kan beter andere dingen doen dan blijven hopen op iets totaal onrealistisch is.
|
Citaat:
|
Ik snap dat het vervelend is en dat je aan hem blijft denken..
Maarja, de kans is zooo klein dat je ooit nog met hem in contact komt! |
Citaat:
|
was.. jij dat :|
|
Citaat:
OT: volgend jaar is er vast weer kermis, wat is nu een jaar als het om liefde gaat? |
Drievliet is een klein pretpark, niet een rondtrekkende kermis.
|
Citaat:
Dan moet je briefjes gaan ophangen (y) |
www.marokko.nl en dan uit het oog subforum
|
Mss. aanstaande zaterdag, zelfde tijd, weer zorgen dat je bij de botsauto's bent en hopen/bidden dat die jongen hetzelfde heeft en zo slim is om daar ook heen te gaan rond dezelfde tijd. En anders is het idd. jammer. Briefjes ophangen. :'-)
|
Je weet geen naam, woonplaats, leeftijd ofzo? Anders zou je hem misschien, heel misschien, kunnen vinden op Hyves ofzo...Maar ik ben bang dat het allemaal vrij kansloos is.
|
Citaat:
|
Owh haha sorry, beetje stom inderdaad :bloos:
Tja, waar denk je dat de naam mutsieprutsie vandaan komt he ;) |
Ik denk dat dan inderdaad vergeten het enige is dat je kan doen.
Als je denkt dat hij op dit forum rondloopt kun je het altijd nog op Contact Gezocht neerzetten :p |
Citaat:
|
Citaat:
Hij was duidelijk scared of human contact --> pussy OF Hij was gewoon niet geinteresseerd :) Either way : NEXT :) |
plaats een advertentie in de krant en de volgende keer meteen op zo'n jongen afstappen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |