![]() |
showtjes waar je heen gaat of bent geweest III
er is toch nog geen nieuwe? ik was gister naar het tuinfeest en gabriel rios heb ik gezien, dat was wel aardig, dadelijk ga ik madball, buffalo tom, racoon en c-mon en kypski zien
|
Gister rico en sticks in a'dam, dope feestje. Lowlands volgende week.
|
Radiohead aanstaande Woensdag (in de buurt van Boston, USA)
|
Laatste geen idee, vanavond iig Motor op Rauw en volgende week ll.
|
weet ik al niet meer + sziget volgende week.
|
madball en c-mon & kypski waren supergaaf, de opmerking van racoon (hallo allemaal wij zijn de jongens van kane) ging er ook goed in maar verder was dat een beetje saai
|
Volgende week Pukkelpop, daarna Bon Iver in Paradiso op 19 september.
|
OHJA ik zou volgende week naar have heart gaan maarja, dat is gecancelled ;2:@@;@#!!
|
Ben gisteravond naar een zomeravond in de Efteling geweest. Daar waren Jeroen van de Boom, Gerard Joling en één of ander wijf waar niemand van weet wie het is:p Wel jammer dat ze allemaal k*tmuziek maken:p
|
Citaat:
|
Sarah bettens ( k's choice) - 07/08/08 in Deurne(belgië). Was echt tof! openlucht theater en kaartjes voor maar 10,-. op www.openluchttheater.be kan je meer info vinden.
|
gister naar solar.
fuck yotr was dope verder jawat, rustie, clark en aux raus. ok festival, jammer van de barry's |
Party San in Duitsland. Obituary, Bolthrower, Tyrant etc.
|
drive-by truckers aankomende dinsdag. verder heb ik iggy & the stooges en hellacopters kaartjes in mijn bezit.
|
Citaat:
Verder: Dinsdag zelf spelen in een "zuipkeet" bij Venlo met Citizens Patrol en Insomnio(goed bandje). 8e's inc zuipen. Vrijdag zelf spelen in Brussel met Reproach, Waking the Dead en The Shining Zondag zelf spelen in de Frontline in Gent met Reproach, Citizens Patrol(release party geloof ik) en Shredder. Verder zie ik dat Electric Wizard weer komt dus die probeer ik uiteraard ook mee te pakken. Hoppa! |
Citaat:
en gister zag ik action in d/c, ratcom, stahlzeit (zonder vuur, wat moet je er dan mee) en nog wat coverbandjes |
laatste concert was NOFX, volgende is lowlands
|
afgelopen zaterdag voicst, eerste keer dat ik er de tijd een beetje voor nam, gave band. energieke show!
volgende wordt pukkelpop later deze week, veel zin in! |
Aankomende shows: Blessed by a Broken Heart samen met I am Ghost, Disturbed...en misschien met mn zusje mee naar Fall Out Boy haha. Altijd leuk om chaperone te spelen.
|
Citaat:
|
Laatste optredens waren Sonic Youth en Sigur ros in Noorwegen, beiden fenomenaal.
|
vorige week op een festival gespeeld met editors, hives, kaizer orchestra, danko jones en nog van alles, volgende concert wordt goose en arno hier in maastricht
|
Citaat:
|
Terug van Pukkelpop, was weer erg tof, compleet droog en de winnaar is Caribou.
|
donderdag folsom in dynamo, superveel zin in!
|
jason mraz en sigur rós
wil ook naar stevie wonder en aimee mann, moet nog zien of dat ervan gaat komen |
Citaat:
|
ik ga naar michael schenker! ik ga er heel misschien zelfs 2x heen! ik laat me dit niet (weer!) door de neus boren!
|
folsom gister, supergaaf
|
As woensdag concert van oa Krezip op de oude markt in Enschede.
|
ergens in november naar parkway drive, unearth, whitechapel architects enzo op een metalcoretour in tivoli
|
Citaat:
|
Graspop
Wacken Open Air |
wat zag ik nou gister in de kroeg, meshuggah over een weekje in amsterdam, duidelijk aanwezig(y)
|
a.s. zondag mogwai
|
Don Caballero, Cursive, These Arms Are Snakes + Russian Circles (!!!), en nog wat minimalfeestjes, prima tijd voor de boeg denk ik zo.
|
Afgelopen zondag 21GS, A Traitor Like Judas, All Shall Perish en Sworn Enemy in de Kade, Zaandam. Was cool.
Vanavond Skarhead in de Winston, Amsterdam. :cool: |
Citaat:
|
Morgen festival De Beschaving in Utrecht met onder andere Mogwai, Kaizers Orchestra, Das Pop, Pete Philly & Perquisite en nog een hele zooi.
Zondag Mixtream festival in Heerhugowaard met onder andere Voicst, Pete Philly & Perquisite en Aux Raus. Dinsdag 3voor12Presenteert De Kift |
Citaat:
vanavond ga ik naar instruments, benieuwd wat t wordt :) |
Gisteren naar de beschaving geweest, Kaizers orchestra was tof, Nobody beats the drum erg dansbaar en mogwai geweldig!
Volgende weet ik nog niet,wellicht the locust vrijdag. |
Mogwai was idd magistraal gister.
30 Oktober weer, maar dan in de Melkweg. Mijn volgende is... mss George Clinton aankomende week maar ik ga er vanuit dat het My Brightest Diamond word. |
gisteren mogwai in antwerpen, erg genoten in de openlucht
volgende concert weet ik niet direct |
gister dynamo outdoor, was leuk maar jammer van al die metals
|
Aux Raus, trok 't goed.
|
haha aux raus die waren laatst hier in 't dorp, toen ging ik ff pissen kwam ik terug stond ie met zn reet naar het podium terwijl ie z'n microfoon erin probeerde te stoppen
|
za. loud from the south en zo. dynamo outdoor; beiden prima. Anathema (y).
|
17 september black lips in trix, antwerpen
heb sinds gisteren een OV, dus ga nog wel even checken of er binnenkort doordeweeks nog iets tofs speelt. :cool: |
Citaat:
zijn daar nog kaarten voor te krijgen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |