![]() |
Iemand keihard regelen
Heey mensen,
Ik heb een vraag...Is het raar als je als meisjezijnde een jongen regelt ipv andersom. Heb van een jongen een of ander vaag verhaal gehoord hierover. Namelijk dat je een goede mountainbike helemaal niet zelf hoort aan te bieden, maar je hierop moet wachten. Je bent anders namelijk een regelrechte hoer/slet! Wat is jullie mening hierover? Mag je als meisje wel zelf een jongen regelen? Ben benieuwd! |
Als dit op liefde & relatie hoort dan hoor ik het nog wel!
|
Natuurlijk is het niet raar.
Al zijn mensen wel geconditioneerd dat de mannen de eerste move 'horen' maken. Een wellicht ouderwets beeld dat ik het eigenlijk best kan waarderen. Het is iets psychologisch: als jij iemand benadert en interesse toont, dan geef je eigenlijk je 'macht' weg door toe te geven dat jij diegene wilt, en jezelf dus als het ware onder diegene plaatst. Hij of zij heeft immers de macht om jou af te wijzen of te accepteren. Dit klinkt veel serieuzer dan je wellicht voelt dat het is, maar vandaar dat vrouwen zich liever laten benaderen, want seksuele macht is één van de weinige machtsvormen waar vrouwen over het algemeen meer van hebben dan mannen. En dit bedoel ik echt niet seksistisch. Zelf raad ik je aan om jongens niet zo zeer te gaan 'regelen', maar om aan de jongens die je leuk vindt te laten zien dat je beschikbaar bent voor hen. Doe dit a.u.b. niet met sletterige kleding of gedrag (verkeerde signalen equals verkeerde jongens) maar met de juiste body language. Hoe je dit doet, is iets dat je als vrouw zijnde vanzelf zult ontwikkelen zolang je maar geen problemen hebt met sociale interactie. :) Je bent duidelijk nog erg jong. Don't worry about it. |
Ja, dit hoort op L&R.
|
Ik ben 20, niet zo random jong ofzo...
|
Citaat:
Hoezo aanraden? Als je toch duidelijk iemand wilt neuken, waarom dan zo moeilijk doen? Of ligt het nou aan mij? |
Als jij je er fijn bij voelt om het zo te doen, en je niet bang bent voor problemen in je sociale omgeving, moet je dat vooral doen. Ik ben het echter wel grotendeels eens met:
Citaat:
|
Citaat:
Verder snap ik niet zo goed wat je bedoelt met 'iemand keihard regelen.' |
Citaat:
Een jongen je bed in regelen... En ik heb niet eens sletterige kleding in huis liggen. Als je nog maagd bent en je doet het dan ben je toch zeker geen slet? |
Citaat:
Verder gaat het om zomaar iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verder snap ik niet helemaal waarom je als maagdzijnde voor een ONS kiest. Bij een ONS wordt er toch wel van je verwacht dat je 'durft' enzo en initiatieven neemt, (op een geile manier) aangeeft wat je wilt. Lijkt mij als maagd nog best lastig, maar goed. Maar het makkelijkste komt je aan een ONS tijdens het uitgaan lijkt me. Je zoekt voor jezelf een leuk iemand uit, maakt oogcontact, als je reactie hierop krijgt zoek je directer contact, is er een seksuele klik zorg je ervoor dat je duidelijk maakt wat je wil en dat je hem meekrijgt je eenpersoonsbed in. Zoiets. |
Hier heb ik tenmiste wat aan.
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heeft die mountainbike er nu mee te maken? :confused:
|
Waarom is de vrouw nou altijd de goede mountainbike? Waarom kan het nooit de man zijn? Ik zeg: hij is de goede mountainbike en hij wacht gewoon tot jij duidelijk maakt dat je hem wilt berijden. Succes ermee.
|
Citaat:
OT: Citaat:
1) Meisje wilt seks
Spoiler
5) Meisje krijgt seks vs 1) Jongen wilt seks
Spoiler
4) Jongen krijgt geen seks, tenzij hij slet tegenkomt. 'normale' jongens neuken ook sletten maar 'normale' meisjes neuken geen players/etc. dus meisjes (de sletten in dit geval) krijgen uiteindelijk meer seks dan players disclaimer: uitzonderingen zijn er altijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mag het,
Maar er zijn van die mensen die je dan gelijk een slet/bitch vinden. Beetje triest vind ik dat zelf. |
mwah volgens mij is de meest chique manier voor een meisje om dit aan te pakken gewoon heel erg duidelijk maken dat ze de jongen in kwestie wilt, maar niet heel veel initiatief nemen..
als hij je leuk vindt komt het vanzelf goed persoonlijk heb ik er trouwens helemaal geen moeite mee wanneer een meisje mij probeert te versieren, ik vind het wel vleiend |
Citaat:
Doe eens wat je wilt djeez...... Wat kan jou het nu schelen wat andere mensen denken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |