![]() |
Verschil vaginaal en clitoraal orgasme?
Hey , ik zou graag eens willen weten wat het verschil is tussen een vaginaal en clitoraaal orgasme. Hoe je beide bekomt en mss getuigenissen van meisjes die uit ervaring spréken
Alvast bedankt:cool: |
uhm... vaginaal orgasme is bij mij intenser. Maar het komt minder vaak dan een clitoraal orgasme
Edit: eigenlijk helemaal niet zo heel vaak, snuf |
Een clitoriaal orgasme is van het stimuleren van de clitoris, vrijwel ieder meisje heeft dit weleens gehad. Een vaginaal orgasme komt van het stimuleren van de vagina, en specifieker: de g-spot (al bestaat er geloof ik discussie over of die er wel echt zit). Niet ieder meisje heeft dit weleens ervaren, als ik me goed herinner kan zo'n 50% van de vrouwen een vaginaal orgasme hebben (pin me daar niet op vast). Vaak gaat het wel moeilijker, zelfs al heeft een meisje weleens een vaginaal orgasme.
|
Citaat:
|
ja kruimel heeft het wel goed verwoord. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet *opwekken* zeg maar, het is bij mij ook meer uitzondering dan regel.
Het clitoraal orgasme is echter meer regel dan uitzondering ;) even ter vergelijking |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |