![]() |
Is hij te vertrouwen
Ik heb een jongen leren kennen alleen die houdt nog van zijn ex vriendin, maar hij vertelt mij maar steeds dat hij mij heel erg leuk vindt en dat ie van mij houdt, maar ondertussen stuurt hij haar steeds berichtjes dat ik van haar houdt en dat ie hoopt dat ze weer terug bij elkaar komen..
wat moet ik doen,, ik vindt hem erg leuk enzo ,, maar ik wil me de pijn besparen Ik moet hem nog spreken zal ik afwachten wat hij er van maakt of ..? |
afkappen die hap, aan explakkers heb je niks.
|
Citaat:
|
Kappen en pas over een tijdje weer kijken of het wat is. Hij zal eerst zn ex uit zn systeem moeten krijgen.
|
Heeeeeeel hard wegrennen!
|
quote all
|
gewoon doen, kijken waar het schip strandt, en wanneer ( ik zeg wanneer, want dat lijkt me duidelijk ) dat zo is, NIET hier komen zeuren.
|
Klinkt niet als een goed idee...
|
Zijn er ook echte tips ofzo?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eh, |
Citaat:
ooooh je wil horen dat het best goed kan komen? Nou bij deze. Het zal misschien heel zwaar worden, maar ik denk dat jullie heel gelukkig zullen worden. Al denk ik dat je echt niet naar mij moet luisteren. |
Citaat:
|
Afhaken, hier schiet je niets mee op. Ga je met totaal iets anders bezighouden. Mocht hij nou besluiten z'n ex helemaal links te laten liggen, kan je het altijd nog proberen, maar voorlopig is het een hopeloze zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
SRyy ik had ik staan ipv hij |
Citaat:
|
beter laat je hem los, miss werkt het later, maar nu zal hij je alleen gebruiken om zijn eigen verdriet/ eenzaamheid te verzachten
|
Citaat:
Niet zo egoistisch zijn en hem gewoon doen! |
ja ik ben er zelf ook niet slechter van geworden!
|
Citaat:
|
but...
but... I simply love all women, don't hate me for that honey. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |