![]() |
Collega's ?
Ik werk al een tydje by een bedryf. Hele leuke collega's.
Waaronder een Jongen, laten we hem nu even Ruben noemen. Ruben is de zoon van de baas. Hy is heel aardig, en ik kan echt supergoed met hem opschieten. Maar hier is myn probleem: Ik heb afgelopen weekend met hem gezoend! Ik zag hem altyd als gewoon een vriend, maar nu vind ik hem leuk!:bloos: Omdat hy met me gezoend heeft, dacht ik dus dat hy my ook leuk vindt. Maar nadat we gezoend hebben is hy opeens heel afstandelyk! Ik weet dit echt geen houding te geven, En ik moet morgen aan het werk! Enkele Tips? Anyone? |
hij wil je
|
ja hij speelt hard to get dus ik zou gewoon nog meer achter hem aangaan, hem lekker veel smsen, een paar keer per dag bellen etcetera...
succes hey, komt goed hoor!(y) |
Heb je een probleem met de i en de j?
Verder vind ik dat Tonsillitis gelijk heeft. |
zo'n keer of dertig per dag smsen moet wel werken.
|
:nono: jongens.
a. Vraag hem wat er aan de hand is. b. Negeer hem zoveel mogelijk en kijk dan of hij initiatief neemt. |
Citaat:
|
ja ik vraag ook altijd of er iets is als ik binnen vijf minuten geen smsje terug krijg. 'ben je boos op me?' maar vreemd genoeg werkt dat nooit zo goed...
|
Citaat:
|
het zal wel niet aan jou liggen, misschien is hij wel geschokken, omdat hij bang is voor de reactie van zijn vader. Het zou wel eens zou kunnen zijn, dat zijn vader het niet zou kunnen waarderen dat zijn zoon met één van zijn werknemers zoent. Er zijn tenslotte ondernemers die privé en zaken strikt gescheiden willen houden.
|
Citaat:
|
Do.
Not. Shit. Where. You. Eat. |
Citaat:
'heb ik iets verkeerds gezegd?' of wat dacht je van 'ben je chagerijnig?' Toppers(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |