![]() |
tietneuken
beetje raar, maar 'k zal 't eens uitleggen
ik lag met m'n lief in bed en 'k zei voor de gein zullen we gaan tietneuken maar nou vroegen wij ons dus af hoe dat moet (niet denken dat we 't gaan doen hoor) nouja...... iemand die 't kan uitleggen of er ervaring mee heeft???? :) |
lul tusen de tieten, tieten bij elkaar drukken en neuken maar lijkt mij
|
Tietneuken wordt ook wel 'op zijn russisch' genoemd geloof ik :)
Hierbij doet het meisje haar borsten bij elkaar drukken terwijl de jongen zijn penis ertussen drukt en op en neer beweegt. |
Booster said it all ;)
|
Oke je moet hebben
- Privacy ( duh) - borsten ( Die kan jij ook hebben maar handiger al sje die van haar gebruikt :p ) - Piemel ( Die moet jij hebben zij niet :P ) Als jij eenmaal een strakke plasser hebt kan je die lekker ( :confused: ) tussen haar borsten heen en weer bewegen net of je een vagina zou penetreren. Waar je klaarkomt en waar je je goedje laat moeten jullie maar uitvechten :) Sim-Pel :) |
Citaat:
en dat van een dame! shame on you ! neej hoor :P |
oh okee, ik snap 't al haha
we gaan 't toch nie doen 'k was alleen nieuwsgierig :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vet offtopic lullen , eiglijk kon de topicstarter zelf wel denken ik bedoel tietneuken tiet+neuken waar zullen de meeste mensen aan denken :? vooral een jongen rond zijn leeftijd :rolleyes: |
Citaat:
wat nou ???? geloof je me niet????? |
Citaat:
nouja zeg...... dat ik niet zo'n ranzig type ben dan jullie wil nie zeggen dat 'k stom ben :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
ooit was ik ook 16 hoor :p |
hahahahaha
L O L |
Citaat:
hahahahaha :D goedzo schat, toch nog dit topic begonne (Y) en ff op dit berichtje reagerend...... wie zegt dat we nog maagd zijn :D ;) :o :( |
Ik mis alleen even wat daar nu leuk aan is en hoe je dan in godsnaam moet gaan zitten.. Jakk lijkt me echt niks is toch niet romantisch??
Rosie |
Ik vind t niet echt wat. :p
|
Citaat:
Jonge meisjes hebben maagdelijke borsten dws. dat ze nauwelijks gebruikt zijn en er nog errug jong uitzien :P Je moet niet alles zo letterlijk opvatten :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar vink dus eg helemaal gin *** aan
Maargoed Hij vond het kei geil Dusja :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
*deze topic was bij de 1e reply al afgelopen dacht ik* :)
|
Citaat:
Naja vage kindjes zijn jullie allemaal :D |
Citaat:
jaja ikke vaag kiddie zijn :) en ach hij mag me dan wel gebruike.... maar ie doet 't wel op 'n lieve manier :) |
Citaat:
|
Citaat:
oeh je moest eens weten. ik ben zielsgelukkig :) |
Citaat:
|
Wat een K*T topic! B*t*h*s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*niet dat iemand nog wat leest, maar dat doet niet 'ter zake' :) *
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens, stefanlovertje, heb jij ook maar eens 1 post hier op t forum staat waarin je niet over je vriendje begint "ja dat doet mn schatje ook altijd" "hihi ja k heb net een cadeautje van mn lievert gekregen, raad eens wat het is (bij n topic over strings :rolleyes: )"
daarnaast: is sex niet iets dat je samen doet, waar je samen van geniet (en dus niet alleen de jongen?) |
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey StefanLovertje!! Dat lammetje dat jij als Avatar hebt, die heb ik ook, alleen dan met afgefikt ook... Vet toeval toch!?
|
Naja, Als hij z'n lul graag tussen m'n tieten stopt dan moet ie dat zelf weten, Maar ik word er niet echt geil van :D
Ik word meer geil van het Idee dat hij hier plezier aan beleefd (Vergeljk het met pijpen) |
Citaat:
|
Heb het welleens gezien in een film... en het lijkt me echt geen ene moer aan :)
|
Lezen jullie nou gewoon niet ?
Ze heeft nooit gezegd dat ze iets tegen der zin zou doen, alleen maar dat ze best iets wil doen waar hij erg veel plezier aan zou beleven en zij wat minder...maar niet iets wat ze in principe niet zou willen..(volgens mij pijpen heel veel meisjes om dezelfde reden) en ookal zou ze zich wel laten gebruiken...wat heeft dat met zelfrespect te maken ? Er zijn genoeg mensen die aan SM doen, die laten zich dan ook gebruiken, zijn dat dan ook mensen zonder zelfrespect ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |